nahoy Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Heisann. Sitter her og lurer på hva jeg skal bli til når jeg blir stor. Jeg er ganske flink innen it og programmering og tenkte å kanskje studere noe innen den retning. Derfor lurer jeg når på hvilke studieretninger som inneholder en del av dette. Jeg har en bror på elektronikklinja på ntnu og han driver en del med programmering, i tillegg finnes det kybernetikk som er mye av det samme. Jeg kan navnet på to, men skulle gjerne visst navnet på flere, for eksempel hva spillprogrammering heter på fagspråket. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det er vel ikke noe eget for spillprogrammerin sånn tittelmessig, men NITH har jo en egen utdannelse for det. Datateknikk på NTNU er jo mer programmering og slikt.. Men hvis du liker å programmere så ville jeg tatt ingeniør først, og så sett.. Det er ikke alltid siv. ing. folk får de kuleste jobbene Lenke til kommentar
Miki Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Hei Vil tro du kan få flere svar dersom du legger dette innlegget under forumet "jobb og utdanning" Endret 19. mai 2006 av Miki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå