Gå til innhold

Noen som har sett New Super Mario Bros i hylla?

Anbefalte innlegg

Dette spillet har release 15.mai i USA. Noen som har sett spillet i hylla hos noen norske forhandlere? Spiderman og Spaceworld pleier å ta inn import. Sitter her og lurer på om jeg skal stikke ned i byen(Oslo) og se om noen har det.

Gleder meg skikkelig til dette spillet :D

Endret av Spillarkivet.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
håper virkelig mitt spill dukker opp snart. ble sendt den 15nde fra hong kong.

6184065[/snapback]

Hvis du bestilte fra Lik-sang har du pakkesporing, så da kan du se hvor pakken er. Hvis du valgte fri frakt fra dem, så pleier det å ta opptil 14 dager før du får pakken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg har spillet. Er bare så sinnsykt bra! :green: Det beste spillet jeg har til DS, og jeg har en god del spill.

Lenke til kommentar
Bestilte det på videogameplus.ca på tirsdagen. Ble også sendt samme dag, så jeg venter i spenning på når det dukker opp i posten =) Noen andre her som har bestilt derfra før og vet sånn ca hvor lang leveringstid de har hit til Norge?

Min erfaring er at det pleier å ta omtrent 4 dager. Det lengste jeg har ventet er 5 dager. Forhåndsbestilte NSMB, det ble sendt mandag 15., og på lørdag 20. lå det i postkassen. Spillet er meget bra og levde absolutt opp til forventningene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg har spillet. Er bare så sinnsykt bra! :green: Det beste spillet jeg har til DS, og jeg har en god del spill.

6184796[/snapback]

Er det bedre enn de til GBA?

6186748[/snapback]

Jeg syns det hvertfall. Er hvertfall det beste spillet jeg har prøvd hittil på DS (Lite :p)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
da tror jeg jeg bruker videogamesplus heretter. siden det ser ut som det går raskere enn å bestille fra ebay / hong kong.. jeg har enda ikke fått mitt.

6188976[/snapback]

Videogameplus.ca er veldig bra. Bestilt flere 360 og DS spill derifra. Tar ca. 3-4 dager og du slipper toll. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...