Bruno Mars Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg skal kjøpe meg en nokia 6280. Kravene til salgspakken er: - Svart tlf. - Medfølgende minnekort - Handsfreesettet Og resten av telefon, batteri, manuel osv. MÅ ha 1 av disse bindingene (vil ha den billigste) - Uten abo - telenor låst (Kan brukes med mit nå værende djuice kontant kort) - Telenor/netcom kontant. Butikken må være i nærheten av Larvik, eller en nettbutikk. Takker for alle raske svar. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Telenorlåst tlf. er det billigste tror jeg.. Uten abb. får du den ikke særlig billigere enn 3300 ca. Mens får den til 2990 med telenorlåst.. Men har du vurdert Djuice magnum? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 tror det samme som deg, men hvor?? IKKE noe abo. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg var innom både expert, elkjøpt og spaceworld i dag.. Her var expert dyrest, elkjøp og spaceworld på lik linje.. Mao, stikk innom elkjøpe eller expert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå