Slacks Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Er jo en helt annen arkitektur og da... 6121154[/snapback] ja, sant nok Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Glossy skjerm 6115480[/snapback] og widescreen :/ Perfekt som ultraportabel til kontorarbeid & nettbruk, NOTBilligste har ikke dvdbrenner heller, jaja. Den har i allefall trådløst kort innabords ( jfr. billigste ibooken før) Endret 17. mai 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Synd at ikke macbookèn har støtte for expresskort/pcmcia ,av den grunn blir det vanlig bærbar pc på meg. Endret 22. mai 2006 av Daytona* Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Jeg synes maskinen ser konge ut og jeg tror den vil passe meg perfekt til litt skolearbeid og surfing. Jeg synes glossy skjermer er klare og gode, og siden jeg bruker pcen 99.999% innendørs så tror jeg ikke det blir noe problem. Prisen er jo og meget grei med tanke på at den veier rett over 2 kilo og har 2 ghz core duo og dvdbrenner ++++ Og når man i tillegg kan kjøre både windows og os x på den så sliter jeg med å finne weakspots...for min del da. Endret 22. mai 2006 av cybervision_ Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Noen som vet noe om batteritiden på den? Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Står 6 timer på apple.com, men det er jo med strømsparing og wlan av. Tror man snakker 3-4 timer ved normalt bruk... Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Kommer det en test av macbooken snart? Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Noen som kan komme erfaringer av den nye mac booken ,jeg har aldrig brukt mac maskiner tidliger og deres OS , så jeg gikk for det "trygge" valget og endte opp med en vanlig pc, Fujitsu Siemens SI1520. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg vil anbefale dere å besøke www.mac1.no for å finne ut om den. Ellers så finnes det reviews på www.notebookreview.com +++ bare googel macbook og review... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå