dredre Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 hei jeg kjøpte min N6280, og det har allerede samlet seg støv i skjermen. det blir bare mer og mer, og det er KJEMPE irriterende! Lurer på om det er en måte man kan rense den på, eller om det er noe feil med min mobil. Andre som har problemer med støv?? også lurer jeg på hvor mye det koster for å sette inn FW i mobilen? takk Lenke til kommentar
Mortis_90 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 æ hadd også problema me støv i skjermen. Æ sendt en mail t nokia å fekk som svar at æ burda send den på service siden støv i skjermen skoill i skje. Har enda itj fått den hjæm så æ veit om dæm har fiksa det. Når det gjelds FW så skoill dæm fiks det i samme slengen, å siden mobil'n va knapt ei uke gammel gjekk det på garantien, men æ trur det ska vær gratis uansett å oppdater FW. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg snakker ikke ut ifra erfaring, men de fleste skjermer samler vel støv? Du får vel fikset den på en måte. Mortis_90: Hver så snill å slutt med dialektskriving. Vi har to skriftspråk i Norge, bokmål og bynorsk. Bruk dem! Lenke til kommentar
Mortis_90 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg snakker ikke ut ifra erfaring, men de fleste skjermer samler vel støv? Du får vel fikset den på en måte. Mortis_90: Hver så snill å slutt med dialektskriving. Vi har to skriftspråk i Norge, bokmål og bynorsk. Bruk dem! 6127953[/snapback] Jeg var sikker på at det med dialekta mi skulle komme opp Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg snakker ikke ut ifra erfaring, men de fleste skjermer samler vel støv? Du får vel fikset den på en måte. Mortis_90: Hver så snill å slutt med dialektskriving. Vi har to skriftspråk i Norge, bokmål og bynorsk. Bruk dem! 6127953[/snapback] Nokia n70 og 6280 er de eneste telefonene jeg har vært borti som samler støv under skjermen. Veldig irriterendes. Fikk nettopp fjernet støvet under skjermen på min, og nå er det jammen meg kommet støv igjen. Håpløst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå