Gå til innhold

Mer tastatur for spillere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har første Eclipsen, og det er bare herlig å skrive på! Det lyset er vel ikke akkurat et must, men kan være greit å ha. Liker helst å ha det så mørkt som mulig rundt meg. Men så klart, det er jo blodharry. :p

Synes ikke det nye var så pent jeg. Synes første var mye penere.

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
Hva er de svarte utsitkkerene på hjørnene? Ser ikke nytten i dem, er jo ikke i kontakt med underlaget engang.

6115051[/snapback]

Det er nok bare en design-sak, akkurat som på det første Eclipse-tastaturet.

6115059[/snapback]

Hvis "beina" legges inn så vil de utstikkerne være i kontakt med underlaget og se veldig kule ut. :D

Lenke til kommentar
Gjest QbeC-
så utrolig unødvendig med de forskjellige bakgrunnslysene :roll:

6114927[/snapback]

Hva er vitsen med lys inni pcen da? det er like dumt da.....

Lenke til kommentar

Vel, for noen er det sikkert tøft, for andre er det ikke. Selv blir jeg svært distrahert av lys i PC'er og tastaturer, jeg foretrekker helt vanlige, "kjedelige" kabinetter/tilleggsutstyr. For meg er det funksjonalitet og ikke estetikk som gjelder.

Lenke til kommentar
Kult akkurat hva jeg trenger, en pizzasmule-belyser!

6115444[/snapback]

! :lol:

forsåvidt også enig i blandingen av denne og logitech G15 det hadde vært fin, fint. Normalt sett er jeg ikke en som faller for neonopplyste PC'er og andre pimping faktorer men opplyst tastatur er jo litt stilig. :p .

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar

Har selv et Eclipse tastatur, og jeg elsker det..

Jeg er VELDIG in to the støy-fanatikk, så dette er et godt alternativ. Gleder meg til å få fingrene på det nye, selv om jeg ikke kommer til å kjøpe det. Med mindre jeg prøver og blir forelsket da.. hehe

Lyset pleier jeg ha på, det gir litt mindre kontrast når jeg sitter i mørket og gamer. Andre ganger skrur jeg det av. Det går helt fint an..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...