Gå til innhold

Xbox360 (Hjelp) feil/meg?

Anbefalte innlegg

Hallo, Folkens

Hei, jeg har endelig fått Xbox360 inn i huset. Alt så bare helt strålende ut og jeg klarte nesten ikke og vente før den skinnende konsollen poppa opp av eska.

Men da alt var plugget inn og alt ser bra ut kommer feilen.

Xboxsen lyser (rødt) rundt på knappen. Det samme gjør konsollen. Hva er dette? Hva skal jeg gjøre nå? Hjelp!!

Mvh Finnduz!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk at du har koblet alt riktig, spesielt at ledningene til power supplyet sitter ordentlig i. Er sikkert noen troubleshooting guider rundt på nettet også.

Hvis du ikke finner ut av det så får du ringe xbox support.

Lenke til kommentar
Det var kjipt, du må nesten ringe MS kundeservice. konsollen må mest sannsynlig sendes til tyskland til rep. Kan trøste deg med at du ikke er den eneste som dette har hendt med.

6114859[/snapback]

Sender den ingen steder. Gir den til butikken så får di kaste en ny i hendene på meg. Ikke jeg som lager dårlige konsoller. + At vi brukere har rett på ny konsoll om det er feil med den andre. :)

*edit* Ledningen var løs :w00t::thumbup:

Endret av Finnduz
Lenke til kommentar

Bah, den skaper seg like vell. Når jeg venter i 5sec går den i "ventemodos" og blinker i sin egen verden.

*edit*

Nå er det 3blinkende lys på boxsen. Dette ser mer ut som harware feil. Okey, nå ble jeg skuffa!..

Endret av Finnduz
Lenke til kommentar
Det var kjipt, du må nesten ringe MS kundeservice. konsollen må mest sannsynlig sendes til tyskland til rep. Kan trøste deg med at du ikke er den eneste som dette har hendt med.

6114859[/snapback]

Sender den ingen steder. Gir den til butikken så får di kaste en ny i hendene på meg. Ikke jeg som lager dårlige konsoller. + At vi brukere har rett på ny konsoll om det er feil med den andre. :)

*edit* Ledningen var løs :w00t::thumbup:

6114873[/snapback]

Da min 360 fikk de 3 røde ringene dro jeg til Elkjøp og klaga. Men de kunne ikke ta imot den da de ikke hadde en inne og delvis fordi de hadde fått beskjed av MS at det skulle gjøres slik. Var jo kjipt å vente i 2 uker, men fikk en helt ny tilbake. Dette var i Januar i år. Etter det har jeg ikke tørt å spille 360 for mye da jeg er redd for at den klikker igjenn.

Lenke til kommentar

Da min 360 fikk de 3 røde ringene dro jeg til Elkjøp og klaga. Men de kunne ikke ta imot den da de ikke hadde en inne og delvis fordi de hadde fått beskjed av MS at det skulle gjøres slik. Var jo kjipt å vente i 2 uker, men fikk en helt ny tilbake. Dette var i Januar i år. Etter det har jeg ikke tørt å spille 360 for mye da jeg er redd for at den klikker igjenn.

6115010[/snapback]

Haha, vi skal jo ikke være redde for og spille heller :). Men der ser ut som at EAgames og Microsoft har en jobb og gjøre i framtiden.

Eagames = Lage spillene ferdig før de spilles (F.eks BattleField2. Finnes enda MASSE buggs og da spillet kom kunne det nesten ikke spilles.)

Microsoft = Sier seg selv.

Lenke til kommentar

Du burde vel kanskje ikke klage altfor mye over microsoft, så klart kjipt hvis du har en defekt konsoll men du hadde jo ikke klart å sette i ledningene ordentlig så det kan godt være noe annet feil du har gjort? :p

Lenke til kommentar
Du burde vel kanskje ikke klage altfor mye over microsoft, så klart kjipt hvis du har en defekt konsoll men du hadde jo ikke klart å sette i ledningene ordentlig så det kan godt være noe annet feil du har gjort? :p

6115220[/snapback]

:whistle::innocent: Nå funker den igjen.. Haha, snakker vi ustabile greier?. Men for at jeg skal slippe 2topics velger jeg og stille et nytt spørsmål slik at jeg ikke gjør noe galt.

Jeg sitter jo på rommet og dama liker ikke og ha med spillende i stua. Derfor lurte jeg på om jeg kan ta nettverks kabelen som er i pcen til xboxsen? Eller MÅ jeg bruke den som følger med xbox360 eska?

Lenke til kommentar
alle nettverkskabler fungerer...så lenge de ikke er krysset. Så bruk den du

6115260[/snapback]

Takker alle sammen for noen skikkelige gode tilbakemeldinger. Lønner seg og spørre her isteden for guindeservice. :):tease:

Mvh Finnduz ;)

Vil også nevne dette:

Ser ut som mange andre har samme problemert ja. Men det er pga en patch som har kommet:

https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t549552.html

Endret av Finnduz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...