Geek9999999999 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Er det noen som kan hjelpe meg med å lage en flerlinjeskjema ut av enlinjeskjemaet jeg har laget..? Har Eksamen snart så håper noen kan ta seg tid for å hjelpe meg med dette så snarest som mulig Enlinjeskjemaet ligger i vedlegget. Takk =) Lenke til kommentar
enl Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Vekker minner dette, gikk på elektro en gang, men det ble bare med det ene året. Fant meg mer tilrette på allmenn. Hadde jeg husket noe, kunne jeg sikkert ha hjulpet deg Lenke til kommentar
gotark Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Dette var snaut. Ikke no downlights i gesimskassa? Hehe, men dette så da helt greit ut. Typisk sånne oppgaver vi fikk på skolen. Hvor mange ganger har jeg brukt endevender i løpet av de 5åra jeg har jobba? 2 ganger! Må sjekke Montørhåndboka hver gang, for den koblinga er jo ikke noe man går rundt å husker på. Hvor kommer tilførselen da? Endret 16. mai 2006 av gotark Lenke til kommentar
Geek9999999999 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Samma hvor tilførselen kommer fra bare noen klarer å tegne det der i flerlinje hehe Lenke til kommentar
gotark Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Noe slikt som dette mener du? Sant nok, det er det samme i det her eksempelet hvor tilf. kommer fra. sålenge det blir koblet på L og N Lenke til kommentar
Geek9999999999 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Takker så mye gotark, dette skal jeg da framføre ved eksamen i GK så tusen takk for denne koblingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå