Gå til innhold

Klageorgan for useriøse webhotell?

Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet hvilket klageorgan vi kan benytte for useriøse webhotell?

I dette tilfellet er det Azzurri.no som ikke tar seg bryet med å svare på henvendelser. De siste 6mnd har jeg prøvd å kontakte de via mail, mobil og deres eget geniale (etter dems sigende) online support system. De sletter bare henvendelsene uten å bry seg om hva saken gjelder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv vært borti et par "firma" som har vært litt sånn som dette; "Hei, nå setter vi opp en pc på bakrommet med en webserver, og så regger vi et dott no domene og lager en plass hvor folk klan hoste sidene sine... Om vi drar bort i helgen og slår av den pc'en driter vi i... Skal vi svare på henvendelser sa du?"

Lenke til kommentar

Det vil sikkert også denne gangen fungere igjen. Problemet er at jeg ikke får noen mailer, siden jeg bruker mailadresse knytter opp mot webhotellet. Skal sannelig skifte. Har også sagt opp et av to webhotell hos de, men heller ikke den mailen har de svart på.

Ille!

Lenke til kommentar
Hjelper ikke å slutte å være kunde når ingen andre webhotell får tatt over domene det gjelder grunnet feil kontakt epost. Jada, den går selvfølgelig til [email protected]

6117014[/snapback]

Trenger du Azzurris godkjennelse for å skifte ISP..?

Edit: Ah, .com-domene, da er det kanskje annerledes enn .no. Uansett trasige greier.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Kan dere ikke ta direkte kontakt med personen bak IT Haanæs som er enkeltmannsforetaket dere har handlet hos.

Men det er jo ike rart at dere får trøbbel når han som står på tar ferie, blir syk, etc og ting faller ned (som f.eks. hd krasj som resulterte i nedetid i følge driftsmeldingene, dette er noe som burde ha vært unngått ved hjelp av raid). Fatter ikke at folk tør å hoste sider hos sånne firma, spesielt dersom det er jobb relatert.

Lenke til kommentar

It Haanæs

Kontaktinformasjon for It Haanæs

Telefon: 41 47 97 63

Mobiltelefon: 41 47 97 63

Besøksadresse: Fridtjof Nansens Gate 62 C

2319 Hamar

Hjemmeside: www.spidertech.biz

Epost: [email protected]

Sender mail til den adressen også, for nå er det nok. Ønsker at serverven skal komme opp, så jeg kan føre over innholdet til nytt webhotell.

Edit: Jeg ser at det nummeret som er oppgitt i Nettkatalogen ikke er til denne Eivind, men ei som heter Rigmor og er fra Farsund??

Om IT Haanæs i Brønnøysundreg.

Endret av and_mit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...