Radi Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Hei. Jeg har lagt merke til, at det ikke er noen kategori for lyd og den delen der. Det er dårlig! Det er bare litt om lyd å lyd kort innen for hardware kategorien, Og der er det mest snakk om PC-LYD KORT. Det burde være en egne KAGEGORI der alt innen for temaet lyd kan samles. Forskjellige temaer som f.eks; - Lyd produksjon, - PA, - stereo Anlegg, - Og spesifikasjoner om lyd (lyd bølger, frekvenser, Hz, osv..) - osv...osv... Er det fler som synes dette er en god idè? Endret 16. mai 2006 av Radi Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Kategorien audio går vel for det samme? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Du har kanskje ikkje sett innom Kultur? Der er det ein Audio-kategori og ein Musikk-kategori med Musikkskaping som underforum. Edit: _Scotty_ var litt raskare. Endret 16. mai 2006 av incanus Lenke til kommentar
Radi Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Nei, de hadde jeg ikke sett Men synes at audio kunne vært en egen kategori. Ikke en under kategori. Lenke til kommentar
-klikkert- Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg er helt enig med deg Radi! Jeg savner også en egen forumkategori for Audio/Lyd. HW.no dekker det meste, men jeg synes at de mangler lyd delen, selvom det ligger en liten del under Kultur. Hvis HW.no hadde opprettet en større avdeling for lyd, så tror jeg den delene ville vært mye mer aktivitet på det området også. Savner egentlig en helt egen side for lyd også, hvor det utføres tester av div lydutstyr, artikkler og nyheter om lydutstyr o.s.v. (Lydutstyr som vanlig Hjemmekinoanlegg, Stereoanlegg, PA-anlegg/alt innenfor lyd.) Gleder meg til den dagen det kommer en egen side for lyd i Hardware.no nettverket (hvis det noen gang kommer.) Jeg anbefaler i hvertfall Hardware.no på det sterkeste å opprette en slik side! Mvh klikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg