SintBrus Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Jeg skal kjøpe meg nye kabinett vifter, tenkte litt på to stk Enermax med regulerbar mostand. Og Thermal Take Crystal Orb til mitt Asus GeForce2 GTS fra Microplex.no Er der noen kommentarer på dette ? Er det noen som har erfaring på hvordan desse viftene funker ? SintBrus Lenke til kommentar
Lego Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Jeg har 4 stk av enermax sine vifter, men er ikke helt fornøyd med dem. Det er jo helt supert at de turtallsregulerte, men de støyer noe helt vannvittig(selv på laveste hastighet). Kjøp heller et par papst vifter og kjør dem på 7v eller noe. Ellers så har jeg hørt at crystalorbèn skal være bra :smile: Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 Hva med Zalman viften på Microplex da ? Noen som har erfaringer med den viften ? Lenke til kommentar
turbo Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 jeg har 4 80mm vifter av det merke pc står i min stue og søyer minimalt er kjepe fornyd med dem viftene har også zalman 5000-plus og den bråker heller ikke Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Lær deg og snakke!!! Lenke til kommentar
Eudoxos Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Quote: On 2001-12-09 17:16, [nicko] skrev:Lær deg og snakke!!! Mat. 7.4: Eller hvordan kan du si til din bror: La meg ta flisen ut av øyet ditt, når det er en bjelke i ditt eget? Det er litt gøy at mange av de som klager på andres rettskrivning, selv klarer å snike inn en feil, selv på bare 4 ord! :smile: -- Eudoxos Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Jeg har bestilt 4 zalman 80mm silent vifter+2 filter. Jeg har også et chieftek dragon medium black, som er jækla rått :smile: Jeg håper dette blir stillegående Har forresten bestilt Tyan dual Athlon MP hovedkort som er sååååååå forsinka. Sitter med et par 1.4 GHz MP Prosessorer her+512 Mb 333MHz DDR-ram. Kule ting. Har også et par Thermaltake orbs. Skal overklokkes ja... Lenke til kommentar
eSik Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Og sykle, jeg går å sykler :smile: Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Tyan kortet mitt takler kun reg. DDR ram, si ifra hvis det er mulig å stappe inn DDR2700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå