Gå til innhold

Chieftech Dragon

SintBrus

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg nye kabinett vifter, tenkte litt på to stk Enermax med regulerbar mostand. Og Thermal Take Crystal Orb til mitt Asus GeForce2 GTS fra Microplex.no

Er der noen kommentarer på dette ? Er det noen som har erfaring på hvordan desse viftene funker ?

SintBrus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har 4 stk av enermax sine vifter, men er ikke helt fornøyd med dem. Det er jo helt supert at de turtallsregulerte, men de støyer noe helt vannvittig(selv på laveste hastighet). Kjøp heller et par papst vifter og kjør dem på 7v eller noe.

Ellers så har jeg hørt at crystalorbèn skal være bra :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-09 17:16, [nicko] skrev:

Lær deg og snakke!!!

Mat. 7.4:

Eller hvordan kan du si til din bror: La meg ta flisen ut av øyet ditt, når det er en bjelke i ditt eget?

Det er litt gøy at mange av de som klager på andres rettskrivning, selv klarer å snike inn en feil, selv på bare 4 ord! :smile:

--

Eudoxos

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt 4 zalman 80mm silent vifter+2 filter.

Jeg har også et chieftek dragon medium black, som er jækla rått :smile: Jeg håper dette blir stillegående

Har forresten bestilt Tyan dual Athlon MP hovedkort som er sååååååå forsinka. Sitter med et par 1.4 GHz MP Prosessorer her+512 Mb 333MHz DDR-ram. Kule ting. Har også et par Thermaltake orbs. Skal overklokkes ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...