tundra Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Har en gammel 19" CRT skjerm, den tar alt for mye plass, og har i tillegg en vanlig gammeldags tv som er 14". Altså, jeg trenger både en ny tv, og en ny skjerm til PCen. Tenkte jeg kunne være smart, og kombinere disse, slik at jeg kun trenger en skjerm til både tv og pc. Men er usikker på hva som lønner seg, er student og har følgelig ikke akkurat god råd. Er det lurest/billigst/best å kjøpe en LCD-tv, eller en LCD skjerm + TVkort til PCen? PCen står pr i dag nede i kjelleren, mens tven står i andre etasjen, finnes det en ultrasmart måte å slippe å sette pcen opp i andre etasje mens jeg fortsatt kan bruke den på en skjerm som står der? Mange artige spørsmål kanskje, håper på mange artige tips og triks for å gjøre problemet mitt til et enkelt og billig ikke-problem. Lenke til kommentar
tundra Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Noen som har erfaringer med denne? Eller er det noe ulurt med den som jeg ikke har tenkt på? Endret 23. mai 2006 av tundra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå