Boralis Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Har en SE W800i som plutselig nekter å slå seg på. Når jeg skal slå den på så står bare skjermen og blinker i hvitt og for da å slå den av må jeg ta ut batteriet. Noen som har noen tips om årsaken til dette og event om det kan fikses. Endret 16. mai 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Har telefonen blitt våt? utsatt for fuktighet? Ta ut batteriet, og vent 4-5dager og prøv igjenn Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Prøv å ta ut minnekortet, slå deretter på telefonen. Endret 17. mai 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hadde samme problemet med min. Jeg prøvde å innstallere ny sw og det hjalp ikke. Jeg endte med å sende den inn på reparasjon. Lenke til kommentar
cane Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hittill har jeg løst alle slike problemer gjennom å flashe programvaren på nytt. (Merk at man trenger riktig programvare og kabel). Lykke til! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Hittill har jeg løst alle slike problemer gjennom å flashe programvaren på nytt. (Merk at man trenger riktig programvare og kabel). Lykke til! 6128101[/snapback] Jepp,har nå fått tak i programmvaren og flashet, telefonen er som ny igjen Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Tusen takk alle sammen. Fikk angst her, hadde samme problem. Tok ut minnekortet, startet på nytt, ALT var fint igjen. diskusjon.no!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå