Gå til innhold

Får ikke innstallert Special Forces!?

Anbefalte innlegg

Innstallasjonen til Battlefield 2 gikk helt fint, men når jeg kommer til Special Forces og den skal "patche" spillet slik at den kan innstallere eller noe slikt, så kommer det bare

"Patching wrong" husker ikke helt hva det sto, men noe sånt, og at Battlefield innstallasjonen ville nå lukkes... skjedd ett par ganger nå, selv etter at jeg har re-innstalert BF2 og prøver med SF igjen..

Noen som har det samme, eller er det noe åpenlyst jeg har hoppet over?

(og ja har sett at det er en stick her ja, men siden jeg ikke leser gjennom hele [hets meg mere enn gjerne for akkuratt det] og den handler om Patch 1.03 og ikke Special Forces.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen i det minste forklare meg hvilken rekkefølge jeg skal gjøre ting?

1. Innstallere BF2

2. (innstalere patch? hvilken?)

3. Innstallere SF

4. (innstalere patch? hvilken?)

Og hvis du leste min første post så vet du at problemet nå ligger i at det kommer opp "patching failed" før innstallasjonen i det hele tatt starter når jeg skal innstallere SF over BF2 som er uten patches.

Lenke til kommentar
Vel... Du må ha minst 3 gig ledig på Windows partisjonen din for at patchinga skal virke...

Og rekkefølgen er:

BF2

SF

Patch

6117292[/snapback]

Har bare en harddisk.. og det er nokk plass, ja det skal være det, formaterte nettop og harddisken er på 200gig så det er plass der trur jeg ja.

Men hele problemet mitt er jo at jeg IKKE får innstallert SF, så jeg lurer på hva som ksal til for at det skal virke...

Lenke til kommentar
Sjekk om spillet er installert i program files. Må visstnok ligge der, for at SF skal kunne funke (gudene vet hvorfor...)

6117360[/snapback]

okey, skal teste dette ja... har hatt dette på FarCry også så det kan nok være det her også ja.... får vi se på.

Men det ødelegger hele det fine Spill-mappe systemet mitt da! :ohmy:

Lenke til kommentar

Hei :)

Alt kan gjøres men spørsmålet er: Hvordan?

Det finnes en REKKE hotfix til battlefield2 (Just google it) men siden det er deg skal jeg vise deg endel ting.

1) Installer BattleField2

2) Installer SISTe patch. Finner du her -> http://www.battlefield.no/filer/pafiledb.p...ion=file&id=230

3) Installer nå Special Forces

4) Nå må du igjen installere den nye patchen.

Hva skjer vist du ikke gjør dette?:

Da blir spillet buggete og du kommer ikke inn på noen servere online :)

-Finnduz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...