Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva kom du opp i til eksamen? Fornøgd!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På VGS kan man komme opp i MYE mer enn dette da, fint hvis pollen kunne inkludere dem også.. Kom opp i matte 2MX da så kan stemme allikevel, er  ganske fornøyd slipper jo muntlig eksamen!

6209252[/snapback]

Nå går jeg grunnkurs, men jeg kom opp i 1mx som en av veldig få. Det gjorde meg ikke så mye egentlig da jeg nesten er 100% sikker på at jeg ikke kommer opp muntlig da :) Tidlig ferie med andre ord :p

Lenke til kommentar

I skriftlig kom jeg opp i matte(gikk greit) men idag kom jeg opp i muntlig eksamen, sammfunnsfag(Om hitler og nazismens frammarsj i Tyskland, vurder de ulike årsakene mot hverandre og forklar de grunnleggende og utløsende årsaker som førte til 2.verdenskrig)

Skal opp i dette til fredag(2.juni) Noen som har noen linker til bra sider med BRA stoff om dette :hmm:

Håper litt hjelp siden jeg ikke er helt mester i akkurat dette :( men men egeninnsats gjør alltid ting OK :p

Lenke til kommentar

Går VK II, økonomisk rettning, ikke at det har noe å si. I tillegg til de obligatoriske fagene (Norsk, Nyere historie og Religion) så har jeg valgt å ha Markedsføring, Rettslære og Sosialkunnskap (3SKB).

 

Eksamener:

30.05.2006: Norsk IKT, Fagdag, hovedmål

31.05.2006: Norsk IKT, Friskriving, sidemål

02.06.2006: Markedsføring

 

12.06.2006: Melding om muntlig eksamen

13/14.06.2006: Muntlig eksamen (føler meg rimelig sikker på at dette blir rettslære, som kan bli en forferdelig opplevelse)(Dersom jeg er heldig står det derimot Religion bak mitt navn...)

Lenke til kommentar

Det virker som om alle som kommer opp i skriftlig eksamen er fornøyd, fordi de får tidlig fri fra skolen og kan ta sommerferie. Mener dere dette bokstavlig, eller bare i den betydningen at dere ikke har mer skolearbeid å gjøre, men bare må møte på skolen? Vi har fått beskjed om at vi må sitte på skolen til den 23.06 :hrm:

Lenke til kommentar
Det virker som om alle som kommer opp i skriftlig eksamen er fornøyd, fordi de får tidlig fri fra skolen og kan ta sommerferie. Mener dere dette bokstavlig, eller bare i den betydningen at dere ikke har mer skolearbeid å gjøre, men bare må møte på skolen? Vi har fått beskjed om at vi må sitte på skolen til den 23.06  :hrm:

6220043[/snapback]

Går GK allmenn. Dersom jeg ikke kommer opp i munntlig mandag den 12, har jeg fri resten. Må bare komme på skolen den 16. for å flytte noe, og siste skoledag for å ... ja, du vet. Digger det :) *håpe jeg ikke kommer opp i munntlig, selv om jeg gjør det*

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...