Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva kom du opp i til eksamen? Fornøgd!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom opp i matte 2MX. Vet ikke om jeg er glad eller misfornøyd, men det er nå like greit å få det overstått nå, enn å vente på muntlig.

6169598[/snapback]

Samme her. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med at jeg i det hele tatt kom opp skriftlig, hadde ikke orket muntlig, dessuten har jeg for dårlig karakter i matte fra før og skal lett trekke meg opp på eksamen med endel forbereding. Dessuten blir det jo ferie etter 2. juni :w00t:

 

Engelsk og fransk hadde også vært greit å komme opp i, men matte får duge. Men 24 som begynner om 10 minutter skal selvsagt beskues, så tar jeg meg en tur til byn i morgen, ellers blir det nilesing. Håper jeg.

Lenke til kommentar

Hele klassen kom opp i engelsk! Beste som kunne skje! (GK)

 

Så jeg har for så vidt sommerferie jeg, må bare trekke innom skolen neste torsdag, skrive en kjapp stil, trekke hjem igjen.

 

Dvs, må møte den 13 for å se om jeg kommer opp i muntlig, men sansynligheten er ekstremt liten. Har også hørt noe om at man ikke _kan_ komme opp i både skriftlig og muntlig når man går GK.

Lenke til kommentar
hm, kom opp i rettslære her... :D fornøyd jeg... slapp tysken gitt :D herlig det.....:p

6177665[/snapback]

 

Du går på VGS allmenn? Fett med rettslære, da, er det ikke?

 

Goscinny ;)

6177679[/snapback]

 

jepp går vgs allmenn ..

jo det er ikke direkte fett, men slækt kan man si. det er jo litt interessangt da :D hehe så jeg er fornøyd med det jeg kom opp i ja... :p

Lenke til kommentar
Hele klassen kom opp i engelsk! Beste som kunne skje! (GK)

 

Så jeg har for så vidt sommerferie jeg, må bare trekke innom skolen neste torsdag, skrive en kjapp stil, trekke hjem igjen.

 

Dvs, må møte den 13 for å se om jeg kommer opp i muntlig, men sansynligheten er ekstremt liten. Har også hørt noe om at man ikke _kan_ komme opp i både skriftlig og muntlig når man går GK.

6179363[/snapback]

Man kan i teorien, men i praksis er det så liten sannsynlighet at de fleste vil kunne satse hus og bil på at det ikke skjer. På VK1 kan man det ikke.

Lenke til kommentar
(...)

 

Har også hørt noe om at man ikke _kan_ komme opp i både skriftlig og muntlig når man går GK.

6179363[/snapback]

Man kan i teorien, men i praksis er det så liten sannsynlighet at de fleste vil kunne satse hus og bil på at det ikke skjer. På VK1 kan man det ikke.

6184497[/snapback]

Samme har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Kom opp i Økonomi. IKKE fornøyd. Jeg har 6 i standpunkt i det (kanskje jeg går ned, men tviler), og hele klassen kom ikke opp. :(

6168772[/snapback]

 

Eksamen påvirker ikke standpunktskarakteren din hvis det var det du var redd for :)

 

Jeg kom heldigvis opp i brukersystemer (VK1 fag), jeg går VK2 Allmennfaglig påbyggning. Jeg er også så heldig at jeg har 3 eksamener kommende uke + muntlig eksamen uken etter.

 

Og ja, jeg MÅ ha 4 eksamener, å ikke komme opp er ikke mulig for min del :/

Lenke til kommentar

Jeg kom opp i 3SK-A, det var det eller matte så jeg er gald jeg!

Har jo Norsk eksamen på mandag (i morgen, driver egentlig å leser om Ibsen nå, men måtte innom forumet å sjekke litt rundt :) )

Så vet jeg ikke hva det blir i muntlig, håper på Nyere historie! :)

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Kom opp i Økonomi. IKKE fornøyd. Jeg har 6 i standpunkt i det (kanskje jeg går ned, men tviler), og hele klassen kom ikke opp. :(

6168772[/snapback]

 

Eksamen påvirker ikke standpunktskarakteren din hvis det var det du var redd for :)

6194289[/snapback]

Middelverdien av standpunkts- og eksamenskarakteren blir brukt til utregning av snittet.

Sånn sett vil lavere karakter på eksamen enn i standpunkt trekke ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...