Goscinny Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) hm, kom opp i rettslære her... fornøyd jeg... slapp tysken gitt herlig det..... 6177665[/snapback] Du går på VGS allmenn? Fett med rettslære, da, er det ikke? Goscinny Endret 25. mai 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
srbz Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Kom opp i matte 2MX. Vet ikke om jeg er glad eller misfornøyd, men det er nå like greit å få det overstått nå, enn å vente på muntlig. 6169598[/snapback] Samme her. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med at jeg i det hele tatt kom opp skriftlig, hadde ikke orket muntlig, dessuten har jeg for dårlig karakter i matte fra før og skal lett trekke meg opp på eksamen med endel forbereding. Dessuten blir det jo ferie etter 2. juni Engelsk og fransk hadde også vært greit å komme opp i, men matte får duge. Men 24 som begynner om 10 minutter skal selvsagt beskues, så tar jeg meg en tur til byn i morgen, ellers blir det nilesing. Håper jeg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 3FY skriftlig, samt at jeg må ha bokmål fagdag og nynorsk friskriving og en muntlig eksamen som jeg ikke vet hva blir i enda. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hele klassen kom opp i engelsk! Beste som kunne skje! (GK) Så jeg har for så vidt sommerferie jeg, må bare trekke innom skolen neste torsdag, skrive en kjapp stil, trekke hjem igjen. Dvs, må møte den 13 for å se om jeg kommer opp i muntlig, men sansynligheten er ekstremt liten. Har også hørt noe om at man ikke _kan_ komme opp i både skriftlig og muntlig når man går GK. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 hm, kom opp i rettslære her... fornøyd jeg... slapp tysken gitt herlig det..... 6177665[/snapback] Du går på VGS allmenn? Fett med rettslære, da, er det ikke? Goscinny 6177679[/snapback] jepp går vgs allmenn .. jo det er ikke direkte fett, men slækt kan man si. det er jo litt interessangt da hehe så jeg er fornøyd med det jeg kom opp i ja... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hele klassen kom opp i engelsk! Beste som kunne skje! (GK) Så jeg har for så vidt sommerferie jeg, må bare trekke innom skolen neste torsdag, skrive en kjapp stil, trekke hjem igjen. Dvs, må møte den 13 for å se om jeg kommer opp i muntlig, men sansynligheten er ekstremt liten. Har også hørt noe om at man ikke _kan_ komme opp i både skriftlig og muntlig når man går GK. 6179363[/snapback] Man kan i teorien, men i praksis er det så liten sannsynlighet at de fleste vil kunne satse hus og bil på at det ikke skjer. På VK1 kan man det ikke. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (...) Har også hørt noe om at man ikke _kan_ komme opp i både skriftlig og muntlig når man går GK. 6179363[/snapback] Man kan i teorien, men i praksis er det så liten sannsynlighet at de fleste vil kunne satse hus og bil på at det ikke skjer. På VK1 kan man det ikke. 6184497[/snapback] Samme har jeg hørt. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 dere har da ingenting å syte over... kom opp i Kunst og Kulturhistorie jeg da... hvis dere trudde Musikk, Dans og Drama linja var lek og morro, tru om igjen... *sukk* Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 3FY skriftlig, 6178336[/snapback] Samme. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Kom opp i Økonomi. IKKE fornøyd. Jeg har 6 i standpunkt i det (kanskje jeg går ned, men tviler), og hele klassen kom ikke opp. 6168772[/snapback] Eksamen påvirker ikke standpunktskarakteren din hvis det var det du var redd for Jeg kom heldigvis opp i brukersystemer (VK1 fag), jeg går VK2 Allmennfaglig påbyggning. Jeg er også så heldig at jeg har 3 eksamener kommende uke + muntlig eksamen uken etter. Og ja, jeg MÅ ha 4 eksamener, å ikke komme opp er ikke mulig for min del :/ Lenke til kommentar
Arwe Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Kom ikke opp i noe jeg(skriftlig)! Kommer veldig sikkert opp i muntlig da(håpe på matte). Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 (endret) Jeg kom opp i 3SK-A, det var det eller matte så jeg er gald jeg! Har jo Norsk eksamen på mandag (i morgen, driver egentlig å leser om Ibsen nå, men måtte innom forumet å sjekke litt rundt ) Så vet jeg ikke hva det blir i muntlig, håper på Nyere historie! Endret 28. mai 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Kom opp i matte skriftlig. Jeg er ikke fornøyd! Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Kom opp i Økonomi. IKKE fornøyd. Jeg har 6 i standpunkt i det (kanskje jeg går ned, men tviler), og hele klassen kom ikke opp. 6168772[/snapback] Eksamen påvirker ikke standpunktskarakteren din hvis det var det du var redd for 6194289[/snapback] Middelverdien av standpunkts- og eksamenskarakteren blir brukt til utregning av snittet. Sånn sett vil lavere karakter på eksamen enn i standpunkt trekke ned. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Matte skriftlig eksamen Btw, hvorfor så få eksamener å stemme på? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 For matte/engelsk/norsk (bm/nn) er de eneste du kan få til skriftlig BTW, fikk matte Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 For matte/engelsk/norsk (bm/nn) er de eneste du kan få til skriftlig Nei? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 eh, jo (141414) 6202969[/snapback] Kommer an på hvilken studieretning du velger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå