thinkdifferent Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Kom opp i matte, er fornøyd:D... Halve klassen kom opp i matte, og resten i engelsk... Selv om jeg har en 4'r i egnelsk, så hater jeg det.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 lykke til i morgen til alle som kom opp i matte :S Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Til onsdag får jeg vite om jeg kommer opp i noe i skriftlig. Skrekk og gru. Goscinny Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Da var matte eksamen ferdig. Tror det gikk greit. Var ikke så veldig vanskelige oppgaver egentlig. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Vi hadde fjorårets matte eksamen som tentamen i vinter, og jeg synes denne eksamen var lettere... Samme trodde faktsik faglæreren også.. Gikk helt ok med meg, blir vel en 5'er eller en sterk 4'er, håper jeg.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 jegf syntes denne var mye vanskligere enn de abdre :S, i alle fall mang opgaver jeg ikke forsto, som f.eks konstrusjonoppgavene dessutuen på den oppgaven hvor man skulle bruke opplysningene du hadde funnet om ditt "sted" så hadde jeg funnet kordinatene til stedet, så jeg fikk ikke løst c oppgaven der.... blir nok 4 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Vil tippe at den c -oppgaven bare ga 1/2 poeng, siden hele oppgaven ga 2 1/2 poeng. Jeg tror jeg muligens har litt konsentrasjonsproblemer. Klarer aldri på noen som helst tentamener/eksamener å jobbe fort nok på en måte, jeg jobber på en måte i slow -motion i forhold til andre, og noen ganger må jeg liksom tenke latterlig grundig og lenge på helt enkle oppgaver, selv om jeg på en måte med en gang vet hvordan man skal finne fram til svaret... Poenget er at jeg ikke fikk tid til å løse noen 3 -poengere eller 2 -poengere, så jeg løste bare 1 -poengere i et rasende tempo, huff, det var flaut, aldri gjort før. I tillegg kastet jeg bort en halvtime på datarommet hvor jeg prøvde å løse 3 -poengsoppgaven jeg ikke klarte å konsentrere meg nok til å finne en løsning i tide. Huff, det var flaut. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 har akkurat samme problemet selv TSP og innmellom kobler hjernen ut også bare stirrer jeg på papiret uten å egentuig tenke... gjorde 2 2poengsoppgaver jeg og resten 1 skulle nesten ønske jeg hadde allergi Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Der sa du det ja, akkurat slik føles det, litt for ofte, jeg jobber og jobber, men kommer liksom ikke videre. Jeg tok faktisk ikke en eneste pause i dag heller. Og det var stress på slutten siden jeg måtte rekke bussen. Var en som hadde 2 timers utsettelse, ble misunnelig da... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har norsk examen i morra, faen som jeg gruer meg. skal skrive om likestilling av kvinner og menn, leserinlegg.. Burde ha lagt meg for lenge sia og:\ Wish me luck! : ) Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Ja da var dag 1 over for meg. Gikk ganske bra synes jeg.. Fikk 6 og en halv side om Apartheid, så er godt fornøyd, men håper sensoren syns den er like bra.. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Dag en over her og, 11 og en halv side om Trafficing og er stor-fornøyd! selv om høyre hånde verker^^ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Matteeksamen gikk ganske greit. Noen som husker sånn omtrent hvordan konstruksjonsoppgaven i del to skulle løses? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Matteeksamen gikk ganske greit. Noen som husker sånn omtrent hvordan konstruksjonsoppgaven i del to skulle løses? 6163491[/snapback] Hvordan lød oppgaven? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Var det oppgaven med hun jenta som hadde skrevet opp hvordan hun hadde konstruert en trekant også skulle du gjøre det og senere fikk du opplyst at trekant ABC var en del av et rektangel ABCD og at AD var parallell med BC? Skjønte ikke helt den oppgaven selv, men tror i etterkant at BC måtte være 5cm for å treffe avstanden fra C til E (3cm). Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Nå er det en halvtime til vi får vite om/hva vi kommer opp i til skriftlig eksamen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg fikk vite at jeg slapp matematikk for ca. en halvtime siden Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg fikk vite at jeg slapp matematikk for ca. en halvtime siden 6168372[/snapback] Jeg fikk vite at jeg ikke slapp matematikk for ca 45 min siden Litt sur, men det kunne da vært værre... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Fikk vite skriftlig eksamen i dag. Resultat: Ikke en dritt foreløpig. Venter på muntlig trekk. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ferdig med skriftli eksamen i dag, norsk. Kødde'ru jeg er glad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå