Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva kom du opp i til eksamen? Fornøgd!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jegf syntes denne var mye vanskligere enn de abdre :S, i alle fall mang opgaver jeg ikke forsto, som f.eks konstrusjonoppgavene :(

 

dessutuen på den oppgaven hvor man skulle bruke opplysningene du hadde funnet om ditt "sted" så hadde jeg funnet kordinatene til stedet, så jeg fikk ikke løst c oppgaven der....

 

blir nok 4

Lenke til kommentar

Vil tippe at den c -oppgaven bare ga 1/2 poeng, siden hele oppgaven ga 2 1/2 poeng.

 

Jeg tror jeg muligens har litt konsentrasjonsproblemer. Klarer aldri på noen som helst tentamener/eksamener å jobbe fort nok på en måte, jeg jobber på en måte i slow -motion i forhold til andre, og noen ganger må jeg liksom tenke latterlig grundig og lenge på helt enkle oppgaver, selv om jeg på en måte med en gang vet hvordan man skal finne fram til svaret...

 

Poenget er at jeg ikke fikk tid til å løse noen 3 -poengere eller 2 -poengere, så jeg løste bare 1 -poengere i et rasende tempo, huff, det var flaut, aldri gjort før. I tillegg kastet jeg bort en halvtime på datarommet hvor jeg prøvde å løse 3 -poengsoppgaven jeg ikke klarte å konsentrere meg nok til å finne en løsning i tide. Huff, det var flaut.

Lenke til kommentar

Der sa du det ja, akkurat slik føles det, litt for ofte, jeg jobber og jobber, men kommer liksom ikke videre. Jeg tok faktisk ikke en eneste pause i dag heller. Og det var stress på slutten siden jeg måtte rekke bussen.

 

Var en som hadde 2 timers utsettelse, ble misunnelig da... :hrm:

Lenke til kommentar

Var det oppgaven med hun jenta som hadde skrevet opp hvordan hun hadde konstruert en trekant også skulle du gjøre det og senere fikk du opplyst at trekant ABC var en del av et rektangel ABCD og at AD var parallell med BC? Skjønte ikke helt den oppgaven selv, men tror i etterkant at BC måtte være 5cm for å treffe avstanden fra C til E (3cm).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...