Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva kom du opp i til eksamen? Fornøgd!?

Anbefalte innlegg

Jeg kom opp i krl muntlig.. Skal framføre i mårra. =/ Heldigvis ferdig, må bruke resten av dagen til å øve nå.. Fikk temaet "De mange kirkesamfunn" og "Ungdom, sex og samliv" som sånn ekstra. Blei glad da jeg fikk oppgaven, er jo det letteste innen krl hvertfall..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som hadde 2MX eksamen og kan bekrefte at prøven var latterlig enkel? Synes det var for godt til å være sant, så jeg har ingen forhåpninger.

6248877[/snapback]

Syns det meste var lett jeg, foruten vektorligning noe jeg aldri har hørt om, og oppgave 4 med båten, skjønte ikke mye av den oppgaven...

6249515[/snapback]

Ikke jeg heller, før det var for sent, var bare å bruke sinus og cosinus setningene.. Det første jeg tenkte når jeg så oppgaven var derivasjon, så jeg låste meg til det og satt bom fast.

Lenke til kommentar

Mens jeg skriver dette så pugger jeg til muntlig eksamen :(

kom opp i samfunnsfag: den kalde krigen..skal ha powerpoint og film :)

satser på en passe bra firer..men fytterakkern hvor nervøs jeg er..eksamen i morgen :no:

men til skriftlig eksamen så kom jeg opp i engelsk..føler at jeg skrev en passe bra historie

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Gud, hvor deilig det er å være ferdig med muntlig. Snart tilbake på skolen for å vite karakter. Gikk utrolig bra, utrolig hvor lite nervøs man blir når man står der.

6266483[/snapback]

Enig, man tror man skal bli skittnervøs, men når man stiger opp, synker i allefall min puls til hvilepuls :p

Edit: puls, og ikke pult :tease:

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Gud, hvor deilig det er å være ferdig med muntlig. Snart tilbake på skolen for å vite karakter. Gikk utrolig bra, utrolig hvor lite nervøs man blir når man står der.

6266483[/snapback]

Enig, man tror man skal bli skittnervøs, men når man stiger opp, synker i allefall min pult til hvilepuls :p

6266568[/snapback]

Du er nervøs mens du sitter å ser på klokka og teller minutter til du skal opp, så blir du bare sikker på at du kan det og gleder deg, så kommer du inn og så er du bare ferdig.

Lenke til kommentar

for en stund siden hadde vi prøve eksamen i muntlig..før jeg skulle inn var jeg fuckings nervøs..aldri vært så nervøs før..men det gikk no ganske greit når jeg var inne og pratet..så jeg tenkte at siden jeg allerede hadde hatt en eksamen muntlig, så ville jeg vel ikke bli noe nervøs for den ekte skikkelige eksamen..men vet dere hva?..jeg tok så utrooolig grundig feil..håper jeg husker stoffet i morgen og ikke er så nervøs når jeg står der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...