Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva kom du opp i til eksamen? Fornøgd!?


Anbefalte innlegg

Ferdig!

Satse på 5 el 6 :thumbup:

 

Jeg som går GK Allmenn kan vel ikke komme opp i muntlig?

6223596[/snapback]

Prinsippielt kan du det. Men det skjer ikke ;)

Ble ferdig med 1MX eksamen i dag jeg og, satser på 5 eller 6 jeg og. Det gikk ganske bra :)

6224194[/snapback]

 

Hvorfor skjer ikke det? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ferdig!

Satse på 5 el 6 :thumbup:

 

Jeg som går GK Allmenn kan vel ikke komme opp i muntlig?

6223596[/snapback]

Prinsippielt kan du det. Men det skjer ikke ;)

Ble ferdig med 1MX eksamen i dag jeg og, satser på 5 eller 6 jeg og. Det gikk ganske bra :)

6224194[/snapback]

 

Hvorfor skjer ikke det? :dontgetit:

6224305[/snapback]

Uskreven regel sier seksjonsansvalig på min skole. Det blir for "urettferdig" :p

Lenke til kommentar
Ferdig!

Satse på 5 el 6 :thumbup:

 

Jeg som går GK Allmenn kan vel ikke komme opp i muntlig?

6223596[/snapback]

Prinsippielt kan du det. Men det skjer ikke ;)

Ble ferdig med 1MX eksamen i dag jeg og, satser på 5 eller 6 jeg og. Det gikk ganske bra :)

6224194[/snapback]

 

Hvorfor skjer ikke det? :dontgetit:

6224305[/snapback]

Uskreven regel sier seksjonsansvalig på min skole. Det blir for "urettferdig" :p

6224331[/snapback]

 

Det blir ikke urettferdig.. Trekningene i de seinere årene har vel gått på økonomien til skolenorge. Mindre og mindre folk som blir trukket ut.. og blir vel på en måte "urettferdig" om du blir trukket ut 2 ganger.. Selv om det skal skje tilfeldig.

Lenke til kommentar
Noen som hadde 2MX eksamen og kan bekrefte at prøven var latterlig enkel? Synes det var for godt til å være sant, så jeg har ingen forhåpninger.

6248877[/snapback]

Syns det meste var lett jeg, foruten vektorligning noe jeg aldri har hørt om, og oppgave 4 med båten, skjønte ikke mye av den oppgaven...

Lenke til kommentar
Noen som hadde 2MX eksamen og kan bekrefte at prøven var latterlig enkel? Synes det var for godt til å være sant, så jeg har ingen forhåpninger.

6248877[/snapback]

 

I forhold til mange andre eksamenssett som jeg har sett paa, kan jeg si den var meget lett.

Lenke til kommentar
Noen som hadde 2MX eksamen og kan bekrefte at prøven var latterlig enkel? Synes det var for godt til å være sant, så jeg har ingen forhåpninger.

6248877[/snapback]

Syns det meste var lett jeg, foruten vektorligning noe jeg aldri har hørt om, og oppgave 4 med båten, skjønte ikke mye av den oppgaven...

6249515[/snapback]

Har du ikke hørt om vektorligninger, har du rett og slett fulgt for dårlig med i timene. Båt-oppgaven var rett og slett trigonometri - hjelpefigur er et særdeles nyttig hjelpemiddel her. Ellers var prøven rimelig enkel, ja.

Lenke til kommentar
Noen som hadde 2MX eksamen og kan bekrefte at prøven var latterlig enkel? Synes det var for godt til å være sant, så jeg har ingen forhåpninger.

6248877[/snapback]

Syns det meste var lett jeg, foruten vektorligning noe jeg aldri har hørt om, og oppgave 4 med båten, skjønte ikke mye av den oppgaven...

6249515[/snapback]

Har du ikke hørt om vektorligninger, har du rett og slett fulgt for dårlig med i timene. Båt-oppgaven var rett og slett trigonometri - hjelpefigur er et særdeles nyttig hjelpemiddel her. Ellers var prøven rimelig enkel, ja.

6252260[/snapback]

Har aldri hatt noe om vektorligninger i timene, har hatt skalarligninger, vet ikke helt om det er det samme. Skjønte at båt-oppgaven var trigonometri, men skjønte den ikke helt og fikk til slutt så dårlig tid at jeg måtte fortsette med de andre oppgavene.

Lenke til kommentar
Fikk beskjed om at jeg kom opp i elektroteknikk på onsdag i neste uke, og komunikasjon, signal og alarmannlegg på fredag i neste uke..

 

oh yeah :\

6222082[/snapback]

Hørtes gøy ut :wee:

Lykke til i morgen :)

6253871[/snapback]

 

Jeg kom opp i matte skriftlig og N&M muntlig idag.. JEg ville ha Engelsk muntlig :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...