Gå til innhold

Knust Nokia 6630 Forsikring?

Anbefalte innlegg

I dag klarte jeg selvfølgelig å knuse mobilen min på fjellet. Nokia 6630. Hadde en elkjøp forsikring på den, som jeg tegnet da jeg kjøpte den. Den er såpasset knust at jeg tviler på det vil lønne seg å fikse den. Så hva skjer da? Får jeg samme mobil igjen? Eller får jeg verdien og kan kjøpe meg en ny mobil hos Elkjøp?

(Er en elkjøp forsirking som jeg tegnet da jeg kjøpte den)

Bare spør her da jeg rekner med det er noen som har erfaringer fra slikt? Kommer meg ikke på den aktuelle butikken før helga, så har heldigvis en backup mobil.

Endret av Teigas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om din elkjøpforsikring gjelder fremdeles, så får du en mobil med tilsvarende eller bedre spesifikasjoner. Altså mest sannsynlig en 6680.

Dette er selvfølgelig om de bestemmer seg for å ikke reparere den.

Men - om du har kvitteringa di hos deg så kan du bare ringe direkte til forsikringsselskapet, du trenger ikke gå i butikken.

815 58 589 <-- Dette er nr du ringer.

Lenke til kommentar
Om din elkjøpforsikring gjelder fremdeles, så får du en mobil med tilsvarende eller bedre spesifikasjoner. Altså mest sannsynlig en 6680.

Dette er selvfølgelig om de bestemmer seg for å ikke reparere den.

Men - om du har kvitteringa di hos deg så kan du bare ringe direkte til forsikringsselskapet, du trenger ikke gå i butikken.

815 58 589 <-- Dette er nr du ringer.

6118903[/snapback]

Forsikringen gjelder enda, så det bør gå bra.. Den gjelder vel et år rekner jeg med?

Lenke til kommentar
Japp - 1 år gjelder den :).

6120081[/snapback]

Den er så knust at det kan trolig ikke være så mye å fikse på. Men du mener at det helst er 6680 jeg vil få da? Kan ikke få ut summen, for så legge til å gå for Nokia N series feks?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Så, hvilken mobil fikk du? *Nysjerrig* :p

6152063[/snapback]

Det ble etter mye om og men Nokia N80. Da de ikke kunne skaffe 6630 eller 6680. Noe jeg er maxs happy for :D Måtte ut med 1000 lapp i mellom legg, men det er småpenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...