SRT-10 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 hei... jeg veit ikke om dette passer helt inn her i denne topicen men prøver for det... jeg har sletta den"vis skrivebord" snarveien som lå på skriveborde og på oppgavelinja, så lurte jeg på om det var noen mulighet for at jeg kan få den tilbake, så irriterende å lukke 271 vinduer for å kommer til skrivebordet. Må jeg "lage en ny snarvei" jeg veit hvertfall ikke hvordan man gjør det! :!: Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 du kan jo bruke tastatur-snarveien: wintast+d Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 ja, det vet jeg, men det som er problemet er at jeg ikke har windows tast på pc'en, har en litt eldre IBM modell, bærbar... Vet du hvordan jegkan få det til da? Lenke til kommentar
silverjet Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Du finner denne snarveien i: C:\Documents and Settings\[ditt navn]\Programdata\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch Høyreklikk på "Vis skrivebord" -> Send til -> Skrivebord (lag snarvei) og dra den nye snarveien fra skrivebordet til hurtigstart. PS: Du må gå inn på Verktøy -> Mappealternativer -> Vis -> Vis skjulte filer og mapper for å vise mappen Programdata. Endret 16. mai 2006 av silverjet Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Putt vedlagte fil i Documents and Settings\ - din bruker - \Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch Eller den norske tilsvarende filstien. ShowDesktop.zip Endret 16. mai 2006 av zjulik Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 ok, tusen takk skal dere ha Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Den lå ikke der, jeg har ikke "vis skrivebord" på skrivebordet eller verktøy linja mi, det lå bare: "explorer, itunes og msn der" i den mappa: C:\Documents and Settings\[ditt navn]\Programdata\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch Er det det eneste stedet den kan ligge? takk igjen :!: Lenke til kommentar
silverjet Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Start notisblokk og skriv inn følgende: [shell]Command=2 IconFile=explorer.exe,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop Lagre dette som Vis skrivebord.scf (PS: husk .scf format, ikke .txt som er standard) i Quick Launch mappen. Endret 16. mai 2006 av silverjet Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 ok, takk, sorry så ikke at du hadde lagt til filen :!: takkalle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå