Gå til innhold

Hjelpe Med Å Finne "Vis Skrivebord" snarvei

Anbefalte innlegg

hei...

jeg veit ikke om dette passer helt inn her i denne topicen men prøver for det...

jeg har sletta den"vis skrivebord" snarveien som lå på skriveborde og på oppgavelinja, så lurte jeg på om det var noen mulighet for at jeg kan få den tilbake, så irriterende å lukke 271 vinduer for å kommer til skrivebordet.

Må jeg "lage en ny snarvei" jeg veit hvertfall ikke hvordan man gjør det! :!:

Tusen takk for all hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner denne snarveien i: C:\Documents and Settings\[ditt navn]\Programdata\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

Høyreklikk på "Vis skrivebord" -> Send til -> Skrivebord (lag snarvei) og dra den nye snarveien fra skrivebordet til hurtigstart.

PS: Du må gå inn på Verktøy -> Mappealternativer -> Vis -> Vis skjulte filer og mapper for å vise mappen Programdata.

Endret av silverjet
Lenke til kommentar

Den lå ikke der, jeg har ikke "vis skrivebord" på skrivebordet eller verktøy linja mi, det lå bare: "explorer, itunes og msn der" i den mappa:

C:\Documents and Settings\[ditt navn]\Programdata\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

Er det det eneste stedet den kan ligge?

takk igjen :blush: :!: :thumbup:

Lenke til kommentar

Start notisblokk og skriv inn følgende:

[shell]

Command=2

IconFile=explorer.exe,3

[Taskbar]

Command=ToggleDesktop

Lagre dette som Vis skrivebord.scf (PS: husk .scf format, ikke .txt som er standard) i Quick Launch mappen.

Endret av silverjet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...