Gå til innhold

usb drivere hjelp


Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg alste ned nye USB 2.0 drivere til mitt hovedkort. (A8n.SLI..... )

 

ingen av usb portene mine funker.

Når jeg setter noe i en usb (eks joystick) så kommer berre en melding opp at det er en ukjent enhet.

Så står det ingen driver instalert for denne enheten. men når jeg kjører windows update så får jeg beskjedenn "finner ikkje bedre driver en den som alerede er instalert " ... har slitt med dette problemet en go stund nå....

 

:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du forsøkt å slette usb-driverne? Jeg hadde litt samme problem som du snakker om her, men dette ordnet win selv når jeg slettet de gamle driverene, og startet maskinen på nytt...

 

Du kan jo alltids prøve oppdater driver inne i enhetsbehandling...

Lenke til kommentar
Har du forsøkt å slette usb-driverne? Jeg hadde litt samme problem som du snakker om her, men dette ordnet win selv når jeg slettet de gamle driverene, og startet maskinen på nytt...

 

Du kan jo alltids prøve oppdater driver inne i enhetsbehandling...

6116820[/snapback]

hei takker for svar, men har prøvt det ja...

begge forslagene. :p:(

 

lurer på om hker ødelagt ? :no:

Lenke til kommentar
Gjelder dette både de i kabinettet og de direkte på hk?

 

Om det er bare de på kabinettet kan du snu/sjekke om de fra kabinettet sitter riktig på hovedkortet.

6124985[/snapback]

 

hei.

Det gjelder de på hovedkortet. (4 stk ) å 2 som er fremme i kabinette, ... Altså alle mine usb porter.

 

Har lurt på å prøve og skaffe meg et kort, til å sette inni maskina med usb' er på, pci elller hva det heter.

så se om det funke, men finner ikkje ut hvor di seller dette ? :p

noen som vet ?

 

har nett re-instaler windows xp home å instalert alle drivere fra HK på ny igjen , men samme problem... :blush::blush::(

Lenke til kommentar
Prøver forstå hva du egentlig mener, mener du at den bare spør etter driver når du setter i joystick'a? Ikke så enkelt som at usb portene dine fungerer MEN at joystick'a di mangler drivere?

6143968[/snapback]

 

 

hei, nei er kje så enkelt.

samme hva jeg putter in i usb ene så kommer samme mld.

først en gul firkant nede i høyre hjørne. som sier at ny maskinvare funnet.

så kommer (etter en liten stund) en ny firkant som står ukjent enher....

 

har prøvt med feilsøking og.

 

nytter ikkje instalere nye drivere heller, for når jeg starter setup programet for usb 2.0 driver så kommer det opp at jeg ikkje trenger å istalere di for xp skal ha di "integrert"

 

noen som vet hvor driverne ligger ? å hvor jeg kan få tak i nye å liksom erstatte di.... viss det går... :p

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem. Det var da min USB kabel det var noe feil med, og ettersom jeg brukte den kabelen på PSP, kamera og mp3spiller så var det ikkeno som funket :D

 

Jeg vet ikke om det gjelder deg, men prøv flere USB enheter og eventuellt prøv tingene som ikke funker på en annen maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...