Lianlo Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei har nettop fått meg en apple cinema 20" skjerm, men har merke noe merkelig er ikke helt sikker på om det er noe feil med skjermen. Så trenger litt hjelp. Det som er problemet er at power knappen og brightness knappen på siden ikke fungerer noen ganger. Og av og til fungerer de. En anen ting til at når jeg slår av maskinene vil ikke skjermen slå seg av back lighten er forsatt på. Vet ikke om dette hjelper, men sitter på en windows maskin. Takker alle svar. (Fin forum btw) Lenke til kommentar
enl Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Virker som du har vært litt uheldig med skjermen din. Ville returnert den omgående. Burde ikke ha noe å si at du sitter på en windowsmaskin, Mac og PC bruker jo samme grensesnitt nå. Lenke til kommentar
Lianlo Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 kan jeg bare g[ ned i butikken og kreve en nye skjerm Lenke til kommentar
enl Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hvis det ikke er lenge siden du kjøpte den, kan du ta det på angreretten. Hvis det er lenger enn 15 dager siden kjøpsdatoen, kan du levere den til butikken og kreve en ny på garanti eller få den reparert. Lenke til kommentar
Lianlo Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 hm faen heler da er det bare og dra dit da :C takker for svaret Lenke til kommentar
enl Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Bare hyggelig. Lykke til med reklamasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå