The Stig Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Brukte en juksekode en gang, var mens jeg skulle stenge en port til Oblivion. Ble så sinnsykt irritert fordi jeg ikke fant ut hvor jeg skulle, så endte med at jeg brukte en no-clip kode å svevde rett fram til Sigil-steinen.. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) jeg bruker ofte dupe buggen med buen men det er fordi enchanting er så dyrt en feil/bug/glømt ting av bethesda !LESES PÅ EGET ANSVAR! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): når du er ferdig med order of virtuos blood behold et vampyre dust med vekten 0.2 dra til arch-mage quarter`s i arcane university hvis du er arch-mage da putt en vampyredust i kisten vent 24 timer og du har 11 v-dust ta ut alle legg dem på gulvet legg og vent i en uke og legg i en v-dust neste uke. dette gir 2500 gull i uken hvis du leverer v-dust til order of virtuos blood i imp. city Endret 21. mai 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Har brukt money cheat, men kun for å kjøpe meg hus, og det har jo ingen direkte innvirkning på quests, skills osv. Også har jeg brukt cheats for å få gjort ferdig bugga quests. Har spilt nærmere 60t, og som sagt tidligere: hvis cheating gir deg mer underholdning, be my guest. 6127489[/snapback] du kan trene skills får penger Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Nei har ikke brukt noe cheats, og tviler på at jeg kommer til å starte, siden jeg nå er ferdig med mainquest Jeg har brukt cheats litt. Som f.eks: kill resurrect unlock og koden for å få gull. Genialt. ... - Dragonheart 6116783[/snapback] Gull har jeg aldri slitt med, har 85000 nå(bra det ikke veier noe). Tips er vel bare å ta alt du finner av rustninger ect på døde folk, og selge til butikker. jeg bruker ofte dupe buggen med buen men det er fordi enchanting er så dyrt en feil/bug/glømt ting av bethesda !LESES PÅ EGET ANSVAR! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): når du er ferdig med order of virtuos blood behold et vampyre dust med vekten 0.2 dra til arch-mage quarter`s i arcane university hvis du er arch-mage da putt en vampyredust i kisten vent 24 timer og du har 11 v-dust ta ut alle legg dem på gulvet legg og vent i en uke og legg i en v-dust neste uke. dette gir 2500 gull i uken hvis du leverer v-dust til order of virtuos blood i imp. city 6150557[/snapback] Jeg vil kalle det en måte å bruke ting smart, men: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): En venn av meg(simes) fant en feil når har ikke orket å være vampyr lenger. Når han hadde funnet alle ingrediensene til motgiften, og skulle få belønning av greven, kunne han gang på gang få penger så det holdt. Da er en litt mer inn på bugs syns nå jeg.. Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har brukt money cheat, men kun for å kjøpe meg hus, og det har jo ingen direkte innvirkning på quests, skills osv. Også har jeg brukt cheats for å få gjort ferdig bugga quests. Har spilt nærmere 60t, og som sagt tidligere: hvis cheating gir deg mer underholdning, be my guest. 6127489[/snapback] du kan trene skills får penger 6150660[/snapback] Men det er ikke det jeg har brukt det til Lenke til kommentar
Soth Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det spørs hvorfor du spiller. Jeg spiller ikke for å møte utfordrene kamper og lignende. Heller en god stemning og historie. Lenke til kommentar
AuronZ Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 selv bruker jeg ikke kodder. men har brukt det et par ganger til å åpne dører. brukte den unlock koden. suger i lockpicking. Lenke til kommentar
Entmaster Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har i for mange spill tydd til koder når det blir vanskelig, så jeg bestemte meg for ikke å gjøre det i Oblivion. Når det er rollespilll vil jeg kjempe meg ut av "nedgangstidene", er en nødvendig del for meg... Lenke til kommentar
kimen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hvilken kode må jeg trykke inn for å complete en quest? Jeg sitter fast på en buga quest Lenke til kommentar
AuronZ Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvilken kode må jeg trykke inn for å complete en quest? Jeg sitter fast på en buga quest 6162442[/snapback] det er ikke det denne posten handler om. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): setstage "id" 100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå