IceXCool Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Er det flere enn meg som får skurring og skraping som bare f** i høytalerne når dere spiller Battlefield 1942? Jeg har patcha til 1.1 og jeg har ingen problemer med lydkortet ellers, ingen konfliker og ikke sus i andre spill/programmer. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Ikke jeg, men noen kamerater av meg har samme problemet. Jeg vet ikke hva det er men begge to har ivartfall XP, kanskje det har noe å si? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Hmm..Har XP (SP1) jeg og...men d va da snodig hehe...får håpe på ny patch snart kanskje Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 skru ned kvaliteten på lyden! Hadde samme problemet.. Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Har de Via chipsett på HK og Creative SB lydkort er dette et helt vanlig problem. For de fleste løser dette seg ved å installere de NYESTE driverene for kortet.... Event å kjøpe Audigy, eller et anet lydkort. Via-chipsettet og SB-live sammen har oxo problemer i andre spill, for eks. operation flashpoint. Jeg har oxo hørt om andre uten Via chipsett-kort som har hatt dette problemet med lyden, men jeg vet ikke hva løsningen på deres problem var... Men det er godt mulig det er kompitabilitets problemer innad i hardwaren.... heldigvis jobbes det stadig med drivere til de forskjellige enhetene.. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Får slenge inn en ordre på komplett.no og prøve annet lydkort da...har SB live ettellerannet gammelt:( mmmhm..så creative sb livekort er messy... hva bør jeg kjøpe da tro? skal bare ha et enkelt kort, gjerne bulk - no helt enkelt greit og billig! Lenke til kommentar
Avur Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg hadde problemer med battlefield lyden. La inn nyeste drivere og alt ble fixet. Nå er lyden topp! Kjører winxp og SBlive Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Tjohoo...bare 200 i KØ FOR Å LASTE NED DRIVER'n :sad: håper det funker i det minste... Det ser ut til å fungere med de nyeste creative driverene :smile:...synd det følge så mye junk med driver pakken, la bare inn pure driver Nå skal jeg spille [ Denne Melding var redigert av: icexcool på 2002-10-06 16:52 ] Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 ...regner ikke med at det er lenge til at Patch 1.2 kommer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå