Gå til innhold

Hardware.no arrangerer LAN og trenger crew!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger dere en elektriker? (Har over 7 års erfaring med læretiden.)

Har også en god del erfaring med legge opp nettverk i stor skala.

 

Har også vært med på å sette opp Lan på Stord. Det så kalte "IPX" Lan partyet.

 

 

Har dessuten muligens en Nettverks guru jeg kan lokke med meg.

Pluss er filserver med over 1.5 terra med Anime. For de som liker slik.

Lenke til kommentar

Jeg spør her i stedet for å plage Ueland på epost (da det sikkert er flere admins som kan svare):

 

Hvordan er mulighetene for å være crew i et par dager og ikke hele eventen? En to-tre dager kan sikkert være festlig, men onsdag til søndag blir nok for mye for meg.

 

(Tenkte først, "koster sikkert en del kroner med buss" men fant så ut at buss 31 går fra døra mi helt ut på snarøya :))

Lenke til kommentar
Åssen går det med mailene Ueland? Venter spent på svar. :)

6218925[/snapback]

Jeg har siste eksamen i morgen, da skal jeg få gått gjennom ting og tang, strømmer inn flere hver eneste dag så jeg har nok å gjøre fremover for å si det slik.

 

JohndoeMAKT: Det avhenger nesten litt av hva som skal gjøres, vanskelig å si denne veien :) (e-post er fint for å få det avklart)

Lenke til kommentar

Vanskelig å sende søknad når jeg ikke vet om jeg har høstferie neste år eller ikke, uio er ikke akkurat raske med informasjon. På en annen side tar man seg jo fri når man må :D

 

Blir det noe skiftarbeid i crewet, eller forventes det at man er tilgjengelig 24 timer i døgnet? Greit å nerde litt selv også. Regner med at crew får subsidiert/gratis inngangsbillett?

Lenke til kommentar
Vanskelig å sende søknad når jeg ikke vet om jeg har høstferie neste år eller ikke, uio er ikke akkurat raske med informasjon. På en annen side tar man seg jo fri når man må :D

 

Blir det noe skiftarbeid i crewet, eller forventes det at man er tilgjengelig 24 timer i døgnet? Greit å nerde litt selv også. Regner med at crew får subsidiert/gratis inngangsbillett?

6219571[/snapback]

Det er vel ikke avklart ennå, men på GT var det planlagt at du tok et skift på 6 eller 8 timer hver dag, tar jeg ikke feil.

Endret av Plomma2
Lenke til kommentar
Komplett oversikt, kort sagt. Utstyr, mennesker, avdelinger, you name it.

6247114[/snapback]

Nei det har vi admins for :)

 

the process of transporting, supplying and supporting a field project.

Grovt sagt å sørge for at vi fysisk får på plass alt det som er nødvendig av utstyr o.l for at vi skal få unnagjort arrangementet.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Om du vinkler det jeg skrev godt nok, får du samme svaret :)

6247167[/snapback]

Da må man vinkle det vannvittig godt og legge godviljen til...

 

Ueland redigerte innlegget sitt noe for å beskrive jobben bedre. Helt enkelt sagt kan man vel si at logistikk -teamet er de som frakter stoler, bord, kabler etc. fra A til B med eksempelvis en trailer/lastebil etc.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det fra Ueland er det Admin som gir den fulle og hele oversikten til en logistikkleder, som igjen gir beskjed til sine logistikkarbeidere hvor alt skal hentes, hvor mye, når det skal hentes etc. Evt. kan logistikklederen og admin være den samme.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...