Gå til innhold

Hardware.no arrangerer LAN og trenger crew!


Anbefalte innlegg

Får vi vite på mail eller her på forumet hvem som har blitt valgt ut til å være crew?!?

6165879[/snapback]

De som sender e-post vil få e-post fra meg så fort det lar seg gjøre, jeg kommer til å ta en gjennomgang i morgen med utsendinger. Har vært litt stress de siste dagene med eksamenstjas. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får vi vite på mail eller her på forumet hvem som har blitt valgt ut til å være crew?!?

6165879[/snapback]

De som sender e-post vil få e-post fra meg så fort det lar seg gjøre, jeg kommer til å ta en gjennomgang i morgen med utsendinger. Har vært litt stress de siste dagene med eksamenstjas. :)

6165882[/snapback]

 

*håper man blir crew* men klar til å grine fordi det var noen andre som fikk plassen :D

Lenke til kommentar

TTT

ting tar tid

Takk for tålmodigheten og interessen karer.

Ser ut som om vi kanskje kan prøve oss med LAN side og pressemelding fredag eller mandag. Forsett å maile Capitano Ueland.

 

Angående slogan....

Jeg er jo litt Terry Pratchett nerd så på intra forumet kjører jeg på "Be there og be a rectangular thing".

....

Nivået av analfabetisme var noe høyere enn ventet her i HW, så har ikke fått en eneste indikasjon på at noen skjønte den :)

Kanskje vi må ha en Slogan konkurranse også :)

Men denne konkurransen kommer isåfall ETTER vi har lansert lansiden. ETTER. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...