Gå til innhold

Leveringstiden til Dell.no?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skla gå til innkjøp av en Dell 32" lcd tv og bestiller den da gjennom dell.no. Av praktiske grunner skulle jeg gjerne visst hvor lang tid jeg må regne med fra bestilling til levering.

 

Takker for alle svar!

 

Og en litt annen ting, hvordan skjer leveringen?

 

Ressaa

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar vanligvis en ca. 5 arbeidsdager fra bestilling - dette kan variere og du får fin sporingstjeneste når du kjøper hos DELL (Schenker).

 

Når pakken ankommer Norge overtar Linjegods transporten (sist jeg bestilte var det nå iallfall slik). Dem leverer pakken på døren - og hvis en ønsker - hvis dem ikke kan levere pakken samme dag som den ankommer kan en hente den selv hos dem - det har jeg gjort før og de er veldig service-innstilte og hygggelige (i forhold til skandale-firmaet Posten - som jeg mener er et miserabelt selskap.... endel ganger har jeg nå opplevd det) - uten å komme innpå det her...

Lenke til kommentar
Tar vanligvis en ca. 5 arbeidsdager fra bestilling - dette kan variere og du får fin sporingstjeneste når du kjøper hos DELL (Schenker).

 

Når pakken ankommer Norge overtar Linjegods transporten (sist jeg bestilte var det nå iallfall slik). Dem leverer pakken på døren - og hvis en ønsker - hvis dem ikke kan levere pakken samme dag som den ankommer kan en hente den selv hos dem - det har jeg gjort før og de er veldig service-innstilte og hygggelige (i forhold til skandale-firmaet Posten - som jeg mener er et miserabelt selskap.... endel ganger har jeg nå opplevd det) - uten å komme innpå det her...

6115614[/snapback]

 

Ok, det virker jo veldig bra. Da går det nok mot en bestilling...

 

Takk for hjelpen ;)

Lenke til kommentar

Kan vel også tilføye at jeg har bestilt gjennom medarbeider hos DELL nå nylig - hatt telefonisk og mail kontakt.... Kan hende bestillingen går litt fortere igjennom da, men når jeg tidligere har bestilt gjennom web har det også gått veldig kjapt.

 

Jeg er altså særdeles fornøyd med DELL og håper å være det fortsatt i fremtiden.

 

LCD-tv vil jeg anta er ferdig produsert og den skal bare plukkes, for så å sendes til DELL....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...