Gå til innhold

Google Analytics til webside


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har noen spørsmål ang. Google Analytics og integrering.

 

1. Er det mulig å vise statistikkene mine fra Google Analytics på min webside, eller må jeg logge inn hver gang for å se?

2. Er det mulig å hente ut den flash saken de har med antall besøk, hvor folk kommer fra osv?

3. Jeg registrerte siden min på Google Analytics to dager siden, og den viser fortsatt ingen statistikker. Dette står det på google brukersiden min:

Waiting for data: www.sidenmin.com Analytics has been successfully installed and data is being gathered now.

 

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:thumbup: SOL tilbyr nå også gratis statistikk for nettsteder. Enkel registrering, og implmentering av kode. Umiddlebart etter at man har lagt inn koden, så kan man logge seg inn i verktøyet og følge trafikken real time! superbra. Jeg har ikke fått tilgang til analytics og gidder ikke å vente lenger. ratings er mer enn bra nok for meg! :w00t:

vet ikke om tjenesten er lagt ut enda, for finner den ikke på SOL. fikk lenken av en kompis. SOL ratings

Lenke til kommentar

glemte å si at man også får vist frem linken til webside på topplister. man kan bla sammenligne trafikken med andre websider og jo mer trafikk jo høyere kommer man opp på listen. mange kategorier å velge mellom. Litt gøy for min del, som ikke får all verdens trafikk til nettsiden, men som kan få vist den frem allikevel.

Lenke til kommentar
1. Dersom du bruker SOL Rating kan du linke til en svært detaljert statitikk som er utrolig bra! Det kan du ikke med Google, jeg har iallefall ikke funnet det!

6139374[/snapback]

Google sin tjeneste er vel mer rettet mot webadministratorer som har lyst til å finne ut hvordan folk finner veien til siden og hvilken informasjon de er ute etter slik at de kan gjøre siden bedre.

Sol sin tjeneste derimot er mer rettet mot folk har lyst til å vise verden hvor mange hits de får.

Lenke til kommentar

Dersom du logger deg inn så får du blandt annet vite hvor mange besøkende du har, visninger, hvilke nettlesere som er blitt brukt, operativsystem, hvor dine besøkende kommer ifra, hvilke søkeord som ble brukt, hvor i verden de satt, hvilke IPer som har hvert innom og mye mer! Du kan også reservere deg fra å komme på den listen!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har innstalert Google Analytics på min side. Jeg sliter imidlertid med å finne ut hvordan mine besøkende har funnet veien til min side...jeg trenger en eksakt link, men alt jeg finner er "two.guestbook.de[referral]"...noen som vet hvordan man finner hele URL'en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...