qtip Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Er det ingen på forumet som har noen erfaringer med Start som bredbåndsleverandør? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Tar jeg ikke helt feil, så har Ueland ADSL fra Start. Du kan sende han en PM og spørre Lenke til kommentar
Evial Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 jeg har start 2 mbit og er igrunn fornøyd med linja, men jeg syns at de har noen tåpelige regler. Vis du har bindingstid og du flytter, så må du binde deg til dem for en ny 12 mnd periode, samme skjer vis du ønsker høyere eller lavere hastighet på linja di. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Start = Telenor, bare forskjellig fakturering og support. Lenke til kommentar
holabaloo Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 START kjempehyggelig support ! er ikke aller billigst i øyeblikket men betaler heller for noe som funker..... Juveng ps har sjøl lurt på blucom, men gav opp etter mye surr fra den kanten.... ser at det er elendig support for tiden . Juveng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå