Zetec Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg skal sette noen lys under skrivebordet og leter etter en ekstern I/O Molex kontakt. Hvor finner jeg en sånn? Den trenger ikke nødvendigvis ha 3 uttak, også bare ett. Jeg vet at de har det på Mircoplex, men nå har det seg sånn at jeg ikke handler der lenger. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Leit at du ikke liker microplex da Men Clas Ohlson eller BilTema (tror mest clas) har vel noe sånt? ... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Kva med å lage ein?? Det er ikkje så vanskeleg Lenke til kommentar
Chb Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Pcstyling.no har de! og de er til og med sleevet! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hva med å bare bruke en DIN kontakt som et skjøtepunkt? Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Hva er en DIN kontakt? På PCStyling er den fjerna, og på microplex handler jeg ikke lenger siden et par episoder med dårlig kundebehandling og en sinnsyk porto. Har leita meg gul og blå, men finner ingen kontakt. Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 DIN-kontakter: http://www.futurlec.com/Plugs-DIN.shtml Du får dem mange steder, f.eks. hobbyelektronikk, elfa og jeg mener også at Biltema og Clasern har, om ikke bare den ene. Lenke til kommentar
Obix Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hvis du ikke allerede har kjøpt så kan du få den hos Netshop Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Takker, men jeg tok og modda til en jeg. Brukte et gammelt I/O shield, kutta hull og noen dråper superlim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå