Janti Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei! Jeg venter på at flashminnene får større kapasitet. Jeg vil ha en liten MP3-spiller med kapasitet på mange gigabyte. Noen som vet hva rekorden er til nå? Jeg har lest at det finnes flashminner på 6 GB iallfall, men finnes det MP3-spillere med 6 GB flashminne i handelen? Når kan de ventes? Og når kan enda større minner ventes? Finnes det noen teoretisk grense for hvor store (små) flashminner som kan lages? Med hilsen Jan Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 SanDisk Sansa e270 har 6GB og kommer snart (se i prisguiden)! Det er hittil den enseste mp3spilleren med over 4GB flashminne. Lenke til kommentar
Janti Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 SanDisk Sansa e270 har 6GB og kommer snart (se i prisguiden)! Det er hittil den enseste mp3spilleren med over 4GB flashminne. 6117028[/snapback] Takk! SanDisk rekker dessverre ikke for meg. Verken opptaksfunksjonaliteten eller lyden generelt er god nok. Dessuten er spilleren for stor. Jeg får vente på nye iRiver- eller iAudio-modeller. Jan Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Takk! SanDisk rekker dessverre ikke for meg. Verken opptaksfunksjonaliteten eller lyden generelt er god nok. Dessuten er spilleren for stor. Jeg får vente på nye iRiver- eller iAudio-modeller. Jan 6138552[/snapback] Opptaksfunksjonaliteten så ikke så bra ut som jeg hadde håpet på nei ... Lydkvaliteten vet ikke så mye om. Men den er da ikke for stor! Den er like liten som iPod nano, bare dobbelt så tykk! Endret 20. mai 2006 av Überadri Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Vet ikke om 2GB er nok for deg, trodde ikke det var nok for meg heller. Det holder i massevis. Du burde sjekke ut Iriver Clix: www.iriveramerica.com Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Fant en "minnepinne" på 67 Gb, flash/brikkebasert, til 5000 USD, i USA! Størrelsen utvendig var som en standard minnepinne med USB. Dessverre lagret jeg ikke linken, skal se om jeg finner den senere. Så flashminne-spillere i fremtiden vil nok komme med virkelig god lagringsplass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå