kjell-inge Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) har nettop kjøpt dette opsettet. prosessor hovedkort harddisk cd-rom skjermkort minne er det noe som gjør at dette ikke passer sammen ? får bare ikke instalert windows, kommer helt innpå der jeg skal trykke enter for å installere, en tast for systemgjenoppretting og f3 for å starte maskinen på nytt, jeg trykker enter og får opp en melding om at windows har valgt å avslutte operasjonen for det er fare for datamskinen eller noge sånt, det står videre at jeg skal restarte hvis jeg ikke har fått opp denne meldingen og prøve å gjøre det samme igjen, eller starte opp og skrive chkdsk /f... hva skal jeg gjøre ? evnt hva må jeg kjøpe nytt ? Endret 16. mai 2006 av kjell-inge Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hei! Jeg foreslår at du starter opp pcen med Ultimate Boot CD, og kjører diagnoseprogram for å teste minnet og harddisken. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Har du en enkel måte på å lage en slik oppstartcd? det var jo en kilometer lang oppskrift på dette Fant løsningen (iso fil) Endret 17. mai 2006 av Gunder1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå