Gå til innhold

PSP value pack til 1000kr hos Thorn\Elkjøp

Anbefalte innlegg

Hei ville bare tipse dere om at du får psp value pack til 1000kr hos Thorn eller så kan du bruke prisgarantien på elkjøp :D

Dette er jo sykt billig selger selv dsen min nå :whistle:

Edit: Jeg fikk thorn annosen i går

Edit2: Kjøpte meg psp virka helt fint. Tok med Thorn Reklamen Voila psp til Elkjøp 1000kr Jippi :D

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det sånn at det ikke følger med usb kabel i valuepack? Isåfall, hvor skaffer man en sånn kabel billig?

Ja faktiskt ingen usb kabel med i valuepack. Gjerrige Sony :no:

Endret av jasco
Lenke til kommentar
Er det sånn at det ikke følger med usb kabel i valuepack? Isåfall, hvor skaffer man en sånn kabel billig?

Ja faktiskt ingen usb kabel med i valuepack. Gjerrige Sony :no:

6124900[/snapback]

Du har sikkert en usb kabel fram en mp3 en eller digitalkameraet ditt eller noen

i fmailien sitt? Ellers så skaffer du det for ikke mer enn 50kr

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar
Hei ville bare tipse dere om at du får psp value pack til 1000kr hos Thorn eller så kan du bruke prisgarantien på elkjøp :D

Edit2: Kjøpte meg psp virka helt fint. Tok med Thorn Reklamen Voila psp til Elkjøp 1000kr Jippi  :D

6112628[/snapback]

Merkelig det der. Var innom Lefdal nå de hadde ikke prisgaranti og de sa også at Elkjøp heller ikke hadde dette fra Oktober 05' :hmm:

Lenke til kommentar

Edit2: Kjøpte meg psp virka helt fint. Tok med Thorn Reklamen Voila psp til Elkjøp 1000kr Jippi  :D

6112628[/snapback]

Merkelig det der. Var innom Lefdal nå de hadde ikke prisgaranti og de sa også at Elkjøp heller ikke hadde dette fra Oktober 05' :hmm:

6127012[/snapback]

Det er sant... de fikk ikke lov å holde på slik de hadde gjort... men ofte er de villig å gi deg den samme prisen.

Lenke til kommentar

6112628[/snapback]

6127012[/snapback]

Det er sant... de fikk ikke lov å holde på slik de hadde gjort... men ofte er de villig å gi deg den samme prisen.

6127040[/snapback]

Denne karen var ikke villig til det så da rusla jeg ut :no:

Lenke til kommentar

her er det nok litt misforståelser ute å går.

for det første, elkjøp har prisgaranti, dvs at de skal matche prisen til andre butikker i samme området, forutsatt at varen er tilgjengelig hos den aktuelle konkurenten.Dette gjelder hvertfall for elkjøp datter butikker, hva som gjelder for franchise butikkene er jeg litt usikker på.

for det andre, Lefdal opererte med en prisgaranti på 150%, det er denne de ikke lenger har lov til å reklamere med, og heller ikke bruker lenger. pga at det er ulovlig reklame ifølge markedstilsynet. Så de ligger nå på samme linje med elkjøp på prisgarantien.

Lenke til kommentar

Alle Elkjøpbutikker har fortsatt prisgaranti!

De har ikke lenger lov å markedsføre den, men den gjelder. Selgere som opplyser noe annet er ikke helt oppdatert.

Som nevnt av andre gjelder den bare dersom varen er TILGJENGELIG hos en lokal konkurent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...