Gå til innhold

Mulig å laste ned DJ Friendly?

Espenevo

Anbefalte innlegg

Håper dette er rett sted for dette spørsmålet, om ikke feel free til å flytte til riktig sted.

Jeg pleier å spille DJ Friendly fra NRK sin nettradio på kontoret om morgenen, men ute på oppdrag har jeg ikke alltid båndbredde. Er det mulig å laste ned sendingene, eller finnes det å få kjøpt? Klart man kan spille egne mp3'er i stedet, men han spiller jo masse sær og tøff musikk som jeg aldri hadde funnet selv.

Sånn juridisk sett, NRK er en allmenkringkaster og sendingene ligger ute for alle som har båndbrede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm. Men finnes det programvare som kunne tatt vare på streamen, da? I prinsippet kunne man jo loopet audio tilbake gjennom mikrofoninngangen, men det blir jo litt tungvint... Kanskje jeg må kjøpe en kassettspiller :lol:

I "gamle dager" brukte jeg av og til Streambox for å rippe web-tv, noen som har en ide til hva man kunne brukt til NRKs player? Igjen, min hensikt er bare å høre på DJ Friendly avb og til mens jeg jobber.

BTW: noen som har lastet ned musikk fra musikkonline her? Hvordan håndteres rettighetene; fungerer filene kun på maskinen de er lastet ned på? Må si CD'en nevnt over står høyt på listen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...