kilogram Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Nye versjoner av Kasperskys pakker Kaspersky Labs har lansert versjon 6 av sine sikkerhetsverktøy. De nye versjonene lover bedre integrasjon mellom programmene og nytt grensesnitt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Er Kaspersky så veldig bra som mange sier? Dog kan jeg ikke si at denne pakken fristet meg noe særlig. avast! og Filseclab Personal Firewall er bra nok for meg EDIT: Innlegg 999 Endret 16. mai 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Programmet overvåker også om andre programmer krever mer CPU-tid mens virussøk pågår, og reduserer sin egen prioritet for å la andre programmer kjøre. Dette høres veldig spennende ut. Det er litt kjedelig om pcen stopper opp hver gang programmet scanner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg har prøvd Kaspersky Internet Security 2006 litt nå, og jeg kan med hånden på hjertet trygt si at det er sinnsvakt bra! Brannmuren viser hvilke porter som er åpne, og alle funksjonene, ja, det er såpass mange at jeg ikke orker å nevne alle... Minne forbruket ligger mellom 2mb-10mb, kommer ann på hva du gjør. Så at det krever lite er sant. Da er avast! og Filseclab Personal Firewall avinnstallert til fordel for Kaspersky Internet Security 2006! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå