Monique Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Prøvde å søke men fant ikke svar på dette. Under tegnet som viser dekning står liten operatør logo - i mitt tilfelle Chess. Hvordan fjerne denne på 6280? Det går ikke å fjerne den i menyer for der er "operatørlogo" grått og med meldingen "finnes ikke operatørlogo i telefonminnet". Takknemmelig hvis noen vet hvordan få dette bort. Og mens jeg er i gang, noen som har merket at slarken på denne telefonen har blitt større etter en ukes bruk? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Husker noe omm å bestille en blank logo som bakgrunn men er ikke sikker Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Du må laste ned en blank logo, dermed vil ikke logoen fra nettet vises. Den finnes på diverse tjenester eller du kan wape deg til adressen som er omtalt her.... http://www.mobildebat.dk/archive/index.php/t-30.html Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) nei... du trenger nok ikke å bestille blank logo... på en av innstillingene har man som valg å fjerne opratørlogo... Edit: bare glem det... leste ikke hele posten Endret 21. mai 2006 av Erelend Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Har N6230... Nå har jeg både prøvd "logo blank" til 1985, og alle mulig wap-linker... Det kommer opp "Operatørlogo mottatt" Jeg velger lagre, og den spør om jeg vil erstatte eksisterende logo. Jeg trykker ja, og går ut på "skrivebordet" på telefonen igjen... Men fortsatt står det netcom i panna på jessica simpson, noe jeg liker dårlig... Gikk inn på innstillinger-display og prøvde og fjerne den der og, men den er liksom grå.. altså, det går ikke an å endre den... Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå