Gå til innhold

Rådjur som eter

jlw

Anbefalte innlegg

Ett rådjur som stod och åt bredvid vägen när jag kom och körde i min svarta Audi. Använt min D200, 70-200mm 2.8 VR. ISO ~500-600 på de flesta bilderna. Det var mörkt ute. Därför syns inte detaljerna så bra i ullet. Råddjuret behöver en omgång av kammen! ;-)

img_4468465bd774d.jpg

img_4468466ddd835.jpg

img_4468467e7bb50.jpg

img_446846964b0d5.jpg

img_446846b0c2078.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det står da tydlig på dem at de ikke skal i tørketrommel.

Fine og klare bilder. Var du langt ifra? Driver å kjører meg ei runde i ny og ne og ser etter diverse dyr (helst elg), men jeg får aldri til å ta noen bra bilder. Burde kanskje skaffet meg et bedre objektiv. + mine ferdigheter som fotograf er vel heller tvilsome.

(Link)

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Til å være bilder tatt fra bilen i dårlig lys syns jeg ikke dette var så verst. Det nest siste er faktisk et godt bilde, synd det var så mørkt at detaljene mangler. Er nok ikke mange naturfotografer som kjører rundt i bil på jakt etter motivene sine, er nok heller mange timer i skogen som gir de gode resultater. Men sett bortfra det du selv har påpekt ang detaljer, litt merkelig utsnitt på noen (spesielt bilde nr 1), har du fått et ganske så godt resultat syns jeg.

Vurder også komposisjon og utsnitt i bildene. Er ikke alltid et midtstilt motiv med trangt utsnitt er det beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...