jlw Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ett rådjur som stod och åt bredvid vägen när jag kom och körde i min svarta Audi. Använt min D200, 70-200mm 2.8 VR. ISO ~500-600 på de flesta bilderna. Det var mörkt ute. Därför syns inte detaljerna så bra i ullet. Råddjuret behöver en omgång av kammen! ;-) Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Ja, det står da tydlig på dem at de ikke skal i tørketrommel. Fine og klare bilder. Var du langt ifra? Driver å kjører meg ei runde i ny og ne og ser etter diverse dyr (helst elg), men jeg får aldri til å ta noen bra bilder. Burde kanskje skaffet meg et bedre objektiv. + mine ferdigheter som fotograf er vel heller tvilsome. (Link) Endret 16. mai 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
jlw Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Jag var ganska nära. 10 meter kanske. Satt i bilen med mitt 70-200mm objektiv. Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Til å være bilder tatt fra bilen i dårlig lys syns jeg ikke dette var så verst. Det nest siste er faktisk et godt bilde, synd det var så mørkt at detaljene mangler. Er nok ikke mange naturfotografer som kjører rundt i bil på jakt etter motivene sine, er nok heller mange timer i skogen som gir de gode resultater. Men sett bortfra det du selv har påpekt ang detaljer, litt merkelig utsnitt på noen (spesielt bilde nr 1), har du fått et ganske så godt resultat syns jeg. Vurder også komposisjon og utsnitt i bildene. Er ikke alltid et midtstilt motiv med trangt utsnitt er det beste. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Den så ganske nyfødt ut spør du meg! Bildene dine var råe!! Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Syns det tredje siste var kult. Sikkert fint i stor versjon. Orginalt utsnitt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Flotte bilder! Disse kan du være stolt av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå