Gå til innhold

Filmer du så på skolen og dermed ble ødelagt

Cuneax

Anbefalte innlegg

Forrige film som virkelig ble ruinert var The Wrestler.

Jeg hadde gledet meg ganske mye til å se den, men når læreren gikk ut døra etter å ha satt på filmen, var det dømt til å gå galt.

Klassen overdøvde alt av soundtrack + dårlig prosjektor + litt for lyst i rommet = et sant helvete.

Det verste er at jeg går på media og kommunikasjon i videregående.

At folk som velger den linja ikke klarer å verdsette en mulighet til å se en flott film i skoletiden er forbi min evne til å forstå.

/whine.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Goodbye Lenin. Så den i tysktimen, 3. året, på tysk uten tekster. Verdt å nevne at jeg ikke var den skarpeste når det kom til tysk. Også verdt å legge til Lola rennt, av de samme årsaker.

Også sett en del gode filmer som American History X, Sophie Scholl - Die letzten Tage og Thirteen Days i samfunnsfagtimene. V for Vendetta i engelsktimene ble ikke like suksessfull derimot.

Verd å nevne at skolen min hadde skikkelig utstyr, bortsett fra stolene.

Lenke til kommentar

Hadde nok aldri sett Good bye Lenin hadde det ikke vært for tysken, men en film som ble ødelagt av en overengasjert religionslærer som ødela Life of Bryan med å pause filmen, spole frem og tilbake, forklare poenger osv osv. Greit nok, relevant film iforhold til undervisningen, men la oss bli underholdt av filmen istedet for å finne frem sketsjer og forklare poengene..

Lenke til kommentar

De filmene som ble spolert:

Schindlers List: Garantert, herregud så mange billige og blonde jenter i klassen som var mer ivrig på å snakke om håret sitt enn filmen.

Braveheart: Iraker i klassen satt å skreik hele tiden, og spørte en liten fyr i klassen om hadde pult noen før. Ikke at filmen er så veldig bra synes jeg, men opplevelsen kunne garantert ha blitt forbedret.

De filmene som ikke ble ødelagt av å se de på skolen

The Wave: Merkelig nok oppførte alle seg normale under denne filmen, kanskje fordi vi hadde vært i Auswitch uka før.

Cars: Morsomt nok var vi en gutteklasse på 9 stykker på elektronikk. Selvfølgelig hadde vi en av de lærene som ville at vi skulle se film eller noe annet siste timene før ferien. Ikke nok med det så slo han til med å hente høytallerne til elektro som var de største på hele skolen. I tilegg med prosjekter og veldig veldig bra lyd ble det veldig gøy. Beste var det at lærærn ikke tenkte på de på tilrettelagt og byggfag i etasjen under oss.

Lenke til kommentar

Pianisten. "Vi spoler over 20 minutter i midten så vi får sett hele i dag"

Var bra jeg hadde sett den før. At lærere ikke klarte å rokkere 10 minutter fra eller til slik at å se en film ble en verdifull opplevelese er ganske utrolig spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...