Gå til innhold

Filmer du så på skolen og dermed ble ødelagt

Cuneax

Anbefalte innlegg

Skolen vår har fått ett skikkelig fancy nytt system med videokanoner på alle rom og helt nytt utstyr. Problemet er at det er praktisk talt umulig å få rommene noe i nærheten av mørke, og filmene spilles av på 20 år gamle overhead lerret. I dag så vi purpurfargen, men det var nesten umulig å se noen ting siden solen skinnte. Men lyden var bra da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Billy Elliot.

6112487[/snapback]

:ohmy: Den må du se igjen!

Så Pianisten på skolen. Kjeeedelig film. Vet ikke om jeg hadde synes den var spesielt kjekkere hjemme akuratt, men filmen me 100 ganger værre da overhedden sto i veien for lerrete og stolene var beinharde.

Lenke til kommentar

Billy Elliot, Silkesvarten, osv... bare gay drittfilmer

Har forresten en artig historie... siden vi skulle være litt multikulturelle fikk vi se en fremtidsinspirert film kalt "papagai" (papegøye på nederlandsk). Denne handlet om et statskupp i nederland og vi så den i anslagsvis 5. klasse. Så til den kristne lærerens store forskrekkelse hender det i filmen at foreldrene til barna (som filmen egentlig handler om) begynner å ha seg mens barna ser på... fy faen så lattis

Lenke til kommentar
Så Pianisten på skolen. Kjeeedelig film. Vet ikke om jeg hadde synes den var spesielt kjekkere hjemme akuratt, men filmen me 100 ganger værre da overhedden sto i veien for lerrete og stolene var beinharde.

6136735[/snapback]

Jeg så den på kino. Fremdeles ikke noe å skryte nevneverdig av.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest member-101642

Good Morning Vietnam

Schindler's List

Edit: så ikke at tråden var så gammel :dontgetit:

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

-Mars Attacks!

-Amadeus (Læreren spolte faktisk forbi den første scenen pga blodet... Kristne kjerring)

-Shakespear in Love (Helt enig med LarsP, HATER den!)

-Den Hvite Viking

-Shine

-Kristin Lavransdatter (Faktisk blitt tvunget til å se den 2 ganger... 2 ganger!)

-Lotta på Bråkmakargatan

-Bare skyer beveger stjernene

-Sense and Sensibility

-Henry VIII (Et par av jentene syns det var litt ekkelt under en torturscene, og den kristne, amerikanske læreren løp nesten bort og skrudde av, halveis uti filmen. Og uskyldte seg selv for å ha vist 18 åringer en film med 15 årsgrense... Alle protesterte men hun nektet å sette den på igjen).

Så også The Blues Brothers og In the Name of the Rose på skolen, men var kjempe fan av dem fra før. Så det gikk greit.

Det rare er at jeg bryr meg egentlig veldig lite om de typiske grunnene dere nevner på hvorfor filmopplevelsen var dårlig. Enten så har skolene jeg gått på bare vist filmer jeg tilfeldigvis hater. Eller så bestemmer underbevistheten min at jeg skal hate alle filmene vist på skolen uansett hva det er for noe.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Der Untergang

Back to the Future III

hadde sett Back to the Future før, men den ble ødelagt når jeg så den på et 20" fjernsyn blant 25 medelever.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
...

+ At klassen ikke inneholder jackasser som generelt irriterer.

7211697[/snapback]

Som om slike klasser fins. Klassen min består så å si ene og alene av idioter. :(

Lenke til kommentar

Faktisk ingen veldig dårlige erfaringer. Var syk under første halvdelen av Schindlers Liste, har aldri orket å se hele. Den var bra, men ikke så bra.

Mange av de bedre filmene jeg har sett så jeg på skolen faktisk. Ganske mange idioter i den forrige klassen min, men de skjønte at de skulle holde kjeft når de slapp vanlig undervisning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...