Gå til innhold

Aopen 3000 fra whitebox.no, bra tilbud?

Anbefalte innlegg

jeg skal ha meg bærbar igjen... ser på Aopen 3000 fra whitebox.no med oppgradert skjerm til WSXGA(1680*1050) og 1.7 Pentium M.

http://whitebox.no/default.asp?Action=Specify&nComputer=28

kommer da på 7496.- ink moms.. er vel maks jeg har råd til,

så da er sprøsmålet; er dette ett godt tilbud? eller finnes det bedre tilbud å finne? vet whitebox har ett ikke fullt så bra rykte.. :hmm:

ikke farlig med OS..

Endret av RmB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler deg å holde deg borte fra Whitebox.bestilte selv en Pc fra den i august 2005. etter 3 reperasjoner og utallige mailer og venting på leveranse har jeg enda ikke en pc som fungerer. Sakene har vært enkle grantisaker som burde vært løst i en vei.

Ellers er Pcen et godt kjøp med tanke på pris/ytelse.. noe som gjør at whitebox trekker til seg nye kunder og kan fortsette sin djeveldans med forbrukerne:P

Puh, godt å få blåst ut litt damp

Lenke til kommentar

Du får ikke i6400 med x1400 skjermkort for under 8000 tror jeg. Men ser at den whitebox pc'en har ikke noe skjermkort den heller, så det blir det samme da. Dell maskinen er et knalltilbud, det er bare å slå til. Venter på en selv :)

Lenke til kommentar
Du får ikke i6400 med x1400 skjermkort for under 8000 tror jeg. Men ser at den whitebox pc'en har ikke noe skjermkort den heller, så det blir det samme da. Dell maskinen er et knalltilbud, det er bare å slå til. Venter på en selv :)

6116362[/snapback]

Meg også!

Får den på torsdag!

etter 18 dager med venting! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...