Gå til innhold

Armhevinger på asfalt? Neinei!

AiKi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp mye vits i å trene med utstyr fra andreverdenskrig når amerikanerne trener med laservåpen fra dag 1. Militæret var rimelig tragisk og folk var udisiplinerte.

Når dagen kommer at det bryter ut krig ordner jeg opp selv. Tar med meg katana sverdet og bruker skogen til min fordel !

6219468[/snapback]

krig? who cares? Militæret var som en lang campingtur i skogen...bare med tungt artilleri :p Masse gode/gale venner, overflødig krutt i sekkevis og zippo...hvor mye mer gøy kan det bli? Snøstormer og nestenulykker...Det var en opplevelse uten like. 100vis av ting du får gjort der som du 99% sikkert aldri ville fått gjort uten... Det kommer bare ann på perspektivet ditt. ;)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+5432143541

Desverre så har befalet en standardsvar på slike henvendelser, hvis du ikke vil ta armhevinger på asfalt: Synd Trist Leit. :innocent:

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
EH?! Man tar ikke armhevinger på asfalt - da får du jo for det første sånne stygge avtrykk i håndflaten, du blir skitten og får vondt. Yogamatte heter det vel på fint, sånne matter man tar sånne ting på?

6076994[/snapback]

Jaja, noen er litt mer hardføre enn andre. Gled deg til militæret, hr. X :)

6111616[/snapback]

Gjerne ikke så utrolig morsomt, men her lukter det metroseksualitet lang vei.

6159726[/snapback]

Synes det lukter mere i retning homsepatruljen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Som noen andre sier her; mange pyser.. hvor er viljen?

Det verste er ikke nevnt enda:

Armhevninger på knokene på asfalt med MYE grus oppå, og armhevninger med AG'n oppå håndflatene mens befalet står på AG'n!!

Det suger mer enn noe av det som er nevnt her (på is er gale og) og dette ble gjennomført i full praksis i rekrutten i militæret..

Synes synd i de som skipper militæret!! en super tid uten noen bekymringer, kun fysisk slit, noe som alle har godt av.. mye hva du gjør det til selv, men med rett instilling er det en erfaring og oppleveles du tar med deg gjennom hele livet! Nesten trist at det er over :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Gress i munnen? Se fremover, klipp gresset, så skal du se at det blir mye hyggeligere å ta pushups på plenen. ^^

Er jeg den eneste som gleder meg til militæret?

EDIT: Thehead: Jeg har ikke noen link til tykk hud, men google "Tameshiwari" og "conditioning" ;)

Endret av Mads-b
Lenke til kommentar

Hehe det beste var at han faktisk nevnte "YOGAMATTE" :!:

Og for deg som ikke vil i millitæret. Ikke noe å grue seg til. Synes mer syndt på de som sniker seg unna fordi de tror det er så veldig ille. Det er aknskje litt pes innimellom, men alt i alt en utrolig fin tid. Treffer masse nye kammerater. Go stemning :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...