Arangaras Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Stridshansker var jo bare tull 6220642[/snapback] Amen brother.. Amen.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Vel, veldig, veldig kjekke om sommeren da. Men de hjalp lite mot kulde. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Jepp mye vits i å trene med utstyr fra andreverdenskrig når amerikanerne trener med laservåpen fra dag 1. Militæret var rimelig tragisk og folk var udisiplinerte. Når dagen kommer at det bryter ut krig ordner jeg opp selv. Tar med meg katana sverdet og bruker skogen til min fordel ! 6219468[/snapback] krig? who cares? Militæret var som en lang campingtur i skogen...bare med tungt artilleri Masse gode/gale venner, overflødig krutt i sekkevis og zippo...hvor mye mer gøy kan det bli? Snøstormer og nestenulykker...Det var en opplevelse uten like. 100vis av ting du får gjort der som du 99% sikkert aldri ville fått gjort uten... Det kommer bare ann på perspektivet ditt. Endret 1. juni 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 morsom denne. skremmende mang fløtepuser som, har svart her btw^^ Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Knokkel-push på asfalten er det vi gjør under kamptreningene. Er ikke no' problem det. Det er bare å skaffe seg litt tykk hud.. 6153393[/snapback] Hmm... hvor får man tak i det? Link? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Uten å henge ut noen, så lukter det Joachim her Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 kjente lukta første gang jeg så topic jeg x] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Desverre så har befalet en standardsvar på slike henvendelser, hvis du ikke vil ta armhevinger på asfalt: Synd Trist Leit. Endret 12. juli 2006 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Prøv armhevinger på knokene på asfalt gutta, kjenner det en time etter på skal jeg si dere :< Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 EH?! Man tar ikke armhevinger på asfalt - da får du jo for det første sånne stygge avtrykk i håndflaten, du blir skitten og får vondt. Yogamatte heter det vel på fint, sånne matter man tar sånne ting på? 6076994[/snapback] Jaja, noen er litt mer hardføre enn andre. Gled deg til militæret, hr. X 6111616[/snapback] Gjerne ikke så utrolig morsomt, men her lukter det metroseksualitet lang vei. 6159726[/snapback] Synes det lukter mere i retning homsepatruljen. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 *Hint*snapback*hint* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 er ikke noe problem med knokephushups på asfalt da . om det er litt vondt ellno så bare ignorer det . må jo tåle litt da . vi pleide å gjøre det på trening før . men folk får gjøre som de vil da Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Vi mannfolka tar push-ups på glohet lava! Lenke til kommentar
M1710 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Som noen andre sier her; mange pyser.. hvor er viljen? Det verste er ikke nevnt enda: Armhevninger på knokene på asfalt med MYE grus oppå, og armhevninger med AG'n oppå håndflatene mens befalet står på AG'n!! Det suger mer enn noe av det som er nevnt her (på is er gale og) og dette ble gjennomført i full praksis i rekrutten i militæret.. Synes synd i de som skipper militæret!! en super tid uten noen bekymringer, kun fysisk slit, noe som alle har godt av.. mye hva du gjør det til selv, men med rett instilling er det en erfaring og oppleveles du tar med deg gjennom hele livet! Nesten trist at det er over Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hmm, dette må jeg prøve. men gidder ikke gå ned til veien, tar det på murgolv :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Mye mer behaglig å ta pushups på asfalt enn på gress, slipper å få alt gresset i ansiktet for hver pushup man tar. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Gress i munnen? Se fremover, klipp gresset, så skal du se at det blir mye hyggeligere å ta pushups på plenen. ^^ Er jeg den eneste som gleder meg til militæret? EDIT: Thehead: Jeg har ikke noen link til tykk hud, men google "Tameshiwari" og "conditioning" Endret 9. oktober 2006 av Mads-b Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hehe det beste var at han faktisk nevnte "YOGAMATTE" :!: Og for deg som ikke vil i millitæret. Ikke noe å grue seg til. Synes mer syndt på de som sniker seg unna fordi de tror det er så veldig ille. Det er aknskje litt pes innimellom, men alt i alt en utrolig fin tid. Treffer masse nye kammerater. Go stemning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå