Gå til innhold

Hvor får man tak i palestinske flagg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I arrangementet er det bare lov med norske og samiske flagg.

6112677[/snapback]

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor samene skal få flagge det samiske flagget på Norges nasjonaldag. De kan heller flagge det norske flagget. De har sin egen dag, da kan de flagge.
Lenke til kommentar
I arrangementet er det bare lov med norske og samiske flagg.

6112677[/snapback]

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor samene skal få flagge det samiske flagget på Norges nasjonaldag. De kan heller flagge det norske flagget. De har sin egen dag, da kan de flagge.

6112786[/snapback]

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor samene ikke skal få flagge det samiske flagget på Norges nasjonaldag.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor samene ikke skal få flagge det samiske flagget på Norges nasjonaldag.

6112811[/snapback]

 

det er like teit som å si at folk med innvandrerbakgrunn skal få lov til å bruke flagget fra sitt oprinnelsesland på 17. mai.... samer er også normenn og jeg synes derfor de skal bruke det norske flagget 17. mai. samene kan bruke flagget sitt på samenes nasjonaldag. punktum

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor samene ikke skal få flagge det samiske flagget på Norges nasjonaldag.

6112811[/snapback]

 

det er like teit som å si at folk med innvandrerbakgrunn skal få lov til å bruke flagget fra sitt oprinnelsesland på 17. mai.... samer er også normenn og jeg synes derfor de skal bruke det norske flagget 17. mai. samene kan bruke flagget sitt på samenes nasjonaldag. punktum

6113112[/snapback]

 

Det er ikke samer med samiske flagg i 17-mai jeg snakker om, men om samer som henger et samisk flagg hjemme, kanskje på flaggstanga på 17.mai.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...