Jokko88 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei! Jeg skulle gjerne brukt den gamle Dell-strømforsyning til å bygge en PC, men da vi hadde koblet opp så fant vi ut at det ikke var noen på-knapp på strømforsyninga! Strømforsyningen blir nemlig startet av en ting som er koblet til Dell-HK. Kan sikkert legge ut bilder senere. Denne tingen kunne ikke kobles til det andre HK-et, vi så ihvertfall ingen mulighet for det.. Er det noen som vet eller har forslag for hvordan vi skal kunne bruke denne PSU-en? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Dere kan fint bruke den i en annen pc, men da må dere ha et hk som passer den den bryteren Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Strømforsyninger har ingen på-knapp. Strømforsyningen starter når den får et signal fra hovedkortet, og det signalet kommer fra en knapp i kabinettet som er koblet til hovedkortet. Det er normalt at strømforsyning, hovedkort, og kabinett kommer fra 3 forskjellige leverandører. Det er altså ingenting som tilsier at den "tingen" (antagelig et lite kretskort) må brukes sammen med den strømforsyningen. Skal ellers ikke uttale meg om en gammel Dell strømforsyning er lurt å bruke på en ny PC. Jeg ville vært skeptisk. Du må sjekke om det er nok effekt. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Vel skal ikke brukes til ny PC akkurat, er heller en server vi lager av litt dårlige deler som vi har noen annen bruk for. Strømforsyninga er forresten 250W tror jeg.. Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 tror dell har et annet ATX grensesnitt...... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Dell bruker BTX i mange av modellene sine. Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Da kan vel ikke den brukes i vanlige pc-er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå