LarZen Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Dette er sikkert et litt teit spørsmål men uansett det er et probem for meg. Livet mitt har jeg problemer med å få opp! Har funnet litt mat men får ikke kjøpt noe noen plass jeg har sett og den healinga jeg har er jo helt latterlig. Tips? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Hva mener du? Bare vente? Det tar jo en evighet... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Wait funksjonen. Har du Oblivin til PC skal det være tasten T. Trykk på den også velger du å vente en time i spillet. Da har du fullt liv. Du kan sikkert gå innom noen kirker, der kan du få kjøpt spells som f.eks "Heal minor wounds" eller "Heal major wounds". Kjøp potions fra noen i Mages Guild eller lag selv. Du har mange valg her, for å få opp liva dine igjen... Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Finn en strong potion of healing og bruk clone cheaten... (X360) Lenke til kommentar
Junta Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Tren opp restoration skills, og kjøp deg et bra spell. Bare sørg for at det passer til nivået på ditt restoration skill. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det letteste er som sagt å bare velge "wait". Har du pc skal det være tasten T, og har du X360 så er det back-knappen. Deretter velger du 1 time. Blåbær Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Du kan også starte på Meridia Dadric questet. I dungeonen du kommer til er det noe helt sykt med healing potions. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå