Mr.M Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Satt å kikka litt der på >Hus & Hjem >Møbler,side 4, så får jeg f*** virus-varsel av Norton. LoveLetter et eller annet. Hvordan i huleste har noen greid å legge det i noe som liksom skal være ei bildefil? Har sendt mail til Adm. for 15 min. siden, er kanskje sletta nå. Noen som vil se? OBS, OBS, OBS, IKKE UTEN ANTIVIRUS PROG. PÅ MASKIN DIN edit: fjerna linken.. [ Denne Melding var redigert av: Hotbox på 2002-10-06 03:28 ] Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 hjelp... jeg og fikk virus advarsel. leste en gang om at det gikk an å plassere virus i bilder, men jeg vet ikke hvordan dette funker. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Hei, klikka du linken (som jeg nå har fjerna) eller baldde du deg frem inne på auksjon? Hvis en blar seg frem side 1, 2 osv. så kommer virust på side 4. Rart, en må ikke inn i selve annonsen.. Spooky,, har vært fast på QXL 3 år, har aldri opplevd det før. Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 jeg klikka på linken som du ikke hadde fjerna da jeg leste posten... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Fikk respons på mailen jeg sendte QXL: "..Vi har mottatt din forespørsel. Du kan forvente å få svar innen 24 timer. Om spørsmålet/saken din fortsatt er uløst etter 24 timer, -vennligst tilføy informasjon her.." Håper de fjerner skitten fortere enn det. I morra formiddag kommer "tante Gertrud" inn der å skal se etter rokokko-møbler. Gjetter hun setter kaffen i halsen.. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 har nå også varslet han som opprettet anonsjen, er jo ikke sikkert han var klar over det.... Quote: Heiville bare melde ifra om at du har lagt ut VIRUS(!) på QXL, i bildet du la ut ligger LoveLetter viruser og lurer, kan du venligst redigere anongsen og fjerne bildet?det er snakk om denne siden: http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/NO/QXL/PR/Q1016502668/_36834220/LS94-187-DA4F7660B00F5F/Takk!Mvh, Jan Erik [email protected] PS! IKKE(!) bruk linken over meg, da får du automatisk virus!!! [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-10-06 11:12 ] Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 http://redigert_bort_pga_mange_idioter_her...å_forumet/??Hva skal det bety? Idiot er den som legger ut en link til et sted med virus.... :sad: Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 11:16, skrev asad:http://redigert_bort_pga_mange_idioter_her...å_forumet/??Hva skal det bety? Idiot er den som legger ut en link til et sted med virus.... :sad: Posten handler om virus.. er du så nyskjerig at du må trykke på alle knapper lissom? hehe Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 hehe, mente det ikke bokstavelig, bare det at jeg vet det er mange 12-13 åringer her som ikke vet hvor stor fare det kan vere å få virus... :wink: om du vil se siden bare kopierer du teksten og limer den inn i søkefeltet i nettleseren din. vil du jeg skal redigere den tilbake igjenn? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 11:22, skrev aNti hero: Quote: Den 2002-10-06 11:16, skrev asad: http://redigert_bort_pga_mange_idioter_her...å_forumet/??Hva skal det bety? Idiot er den som legger ut en link til et sted med virus.... :sad: Posten handler om virus.. er du så nyskjerig at du må trykke på alle knapper lissom? hehe stemmer, derfor jeg redigerte den bort, tenk om en gretten moderator skule klikke på den, da er jeg ute en stund tror jeg... :wink: Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 he he...skjønner. Av en eller annen merkelig grunn, er det j**** fristende å klikke på linker som andre legger ut :smile: Bra du fjerna den! ( Jeg har ikke norton antivirus) Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 /me kan ver "smart" nok til å trykke på alle linker men holdt seg unna denne gang... har ikkje virusprog inne.. dei tar bare for masse CPU.. =( er baer slikt som sitter igjenn i meg etter ei laaaaaang periode med 400mHz -Kim- Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: PS! IKKE(!) bruk linken over meg, da får du automatisk virus!!! Pøh. Det skjedde jo ingenting. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Folk må lissom bare trykke (Gjorde det selv ) Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 buhuuu! skjedde ikke noe her ) bladde meg fram i qxl til hjem - møbler og prøvde side 3, 4 og 5 og norman ga meg ingen beskjed på noe tvilsomt.. har sikkert blitt fjernet :smile: meeen.. dette beviser vel hvor nyskjerrige folk kan vere, selv når innholdet kan vere farlig for maskinen :wink: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 fikk denne i går kveld: Quote: Kjære QXL medlemNedenfor finner du svaret på spørsmålet du stilte selgeren av: spistestue stoler.Hei!jeg beklager dette, og skal prøve, og redigere det så fort som mulig.Jeg håper at dette ikke har gjort noe med auksjonen.Tusen takk for at du ga besjed. "Selger"Klikk her http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/NO/...02668/_36834220 for å gå til gjenstandssiden og legge inn et bud.Lykke til med budrundenQXL.no http://www.qxl.no ser ut til at han har ordnet opp i det ja... :wink: Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 11:22, skrev Jannis-15:hehe, mente det ikke bokstavelig, bare det at jeg vet det er mange 12-13 åringer her som ikke vet hvor stor fare det kan vere å få virus... Du behøver ikke være 12-13 år for å ikke respektere virus. Det er mange eldre enn det som har fått jævelskapen på maskina si! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 23:56, skrev Kaksa:har ikkje virusprog inne.. dei tar bare for masse CPU.. =( Så smart du er. Det er bedre at alle data'ene dine blir ødelagt av virus og at alle vennene dine får tilsendt virus fra deg så alle data'ene deres også blir ødelagt og de sprer det videre enn at du har ett virusprogram som bruker litt av CPU'en din. Jeg gjentar... så smart du er! Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 11:24, skrev Jannis-15:fikk denne i går kveld:Hei!jeg beklager dette, og skal prøve, og redigere det så fort som mulig.Jeg håper at dette ikke har gjort noe med auksjonen.Tusen takk for at du ga besjed. "Selger" Ikke gjort noe med auksjonen?? Jeg vil neppe kalle det et salgsfremmene tiltak heller Fikk forøvrig respons på min "bekymringsmelding" fra QXL i går kveld. De var på vei til å slette annonsen. Viruset var et VBS Loveletter maskert i ei .jpg-fil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå