Gå til innhold

Uvaner i RL pga. Wow :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har store problemer med rettskrivingen min for tiden. Har gjennom tiden jeg har spilt wow, skrevet så enkle setninger som mulig slik at andre folk som ikke er så gode i engelsk kan forstå meg. Er faktisk nødt til å skrive "Me trade you 10g" osv.

6110959[/snapback]

 

Må ærlig innrømme att jeg kan ha problemer med det samme, særlig når det gjelder skrive riktig på engelsk.

Lenke til kommentar
Det hender at jeg holder inne "Push-to-Talk" knappen på musa når jeg snakker i telefonen hvis jeg sitter forran pc'n :blush: Har fått noen kommentarer på hva i svarten jeg prater om på VT, når jeg egentlig snakker i telefonen.

6112793[/snapback]

haha, sitter på skolen foran pcen flere ganger å når jeg skal snakket til dem hender det jeg trykker på f12 (som er min push to talk button) xD

Lenke til kommentar
Jeg må ofte lete godt for å finne norske ord og uttrykk når jeg skal snakke, veldig fristende å si det på engelsk. Dette skyldes vel like så mye film, tv-serier osv som wow, menmen..

6111957[/snapback]

 

Hehe samme her, mange ting jeg ofte ikke husker hva er på norsk.. er litt frustrerende.

6111973[/snapback]

 

Er sånn med meg også... Ang Uvaner så har jeg lagt på meg en stygg uvane med og nesten skrive teh istedenfor the på div engelsk oppgave og sånt..

Lenke til kommentar

Ca 2 uker etter at spillet kom ut i fjor, etter å ha spilt ganske mye så var det av og til jeg syns jeg så et gult utropstegn over hodet på folk langt unna IRL. :D

 

ok var vel kanskje bare en gang, og tok vel ca 1 sek før jeg skjønte at han nok ikke hadde noen quest til meg... men litt skummelt uansett :p

 

Skriver hele ord in game, men dropper ofte stor bokstav og tegnsetting.

 

tenker ofte på engelsk

 

avogtil etter jeg sier noe på kødd tenker jeg at det hadde passa med en ":p"

Lenke til kommentar
Jeg har aldri skrevet teite versjoner av ord i WoW.

Folk som spør meg: "Hi would u like 2 join sholo" tar jeg mye mindre seriøst enn folk som skriver: "Hi, would you like to join Sholomance?"

6117203[/snapback]

Klart, men jeg har en nabo som er ca 55 år, som har en 60 Warrior og en 60 Prest, og han bruker "u" rett og slett fordi han ikke får tid til å skrive vanlige ord ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...