Dødskalkunen Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Tok mitt første bilde i dag. Hva synes dere? Endret 16. mai 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Uten noen som helst kompetanse innen området, synes jeg det var fint. Blomsten var kanskje litt for langt til venstre om du spør meg. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Er dette første bilde som i "aller-første-bilde-du-noensinne-har-tatt"? I såfall må jeg si meg ganske imponert. Et bra macro/nærbilde, selv om fokus landet litt for langt foran. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Helt enig med SirMaximus. Er dette virkelig det første bildet, er det veldig bra. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 ut i fra tittelen på bildet er det 191. bildet tatt med kameraet, men kan jo hende det er det første hans. Fint bilde, stygt dyr! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Jeg har jo selfølgelig tatt bilder før, men det er det første jeg er fornøyd med. Fikk kamera for to dager siden og har bare testa det siden da. Har ikke tatt så mange bilder med digital kamera før, men har tatt en del bilder med mobilen (som nesten alle er veldig dårlige.) Endret 16. mai 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
anders-j Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Veldig fint bilde.. men det er noen få ting som du har glemt(eller ikke har gjort) Får jeg lov til å gjøre en ting for deg? Først er det størrelsen.. den er litt stor.. også for å være pirkete så går det ann å endre kontrastene litt Ingen big deal, men slik blir resultatet etter at det er gjort: Bare si ifra hvis du vil at jeg skal fjerne bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå