Runar Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Så har det seg sånn at i morra klokka 08:05 skal jeg ha en fin tre-timers matte tentamen. Vi skal visstnok ha om _alt_ vi har gått igjennom, fra brøk til ligninger og omvendte proposjonale størrelser og alt som værre er. Problemet er at jeg ikke har peiling på matte. Etter at jeg starta på videregående med ny mattelærer har jeg dalt ned, siden det er så utrolig kjedelig. Sover i nesten hver time (vet det er fy-fy men kan ikke noe for det) Spørsmålet mitt blir da; hvordan kan jeg lære _litt_ mer innen i morra og hva er den beste metoden? Pugge? "Øve" ? Takker for alle svar Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Du får prøve å slutte å sove i timen. Dessuten har forumet en egen skolekategori... Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 hadde en fin lærer i 9 klasse som lærte oss hvordan vi hacket oss inn på den siden der hele tentamen ligger.. du kan jo alltids prøve på no sånt;P Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 noter regler i regelboka?, skriv ned masse eksempler på oppgaver, så bare følger du samme framgangsmåte som på oppgaven du noterte ned om du får en lik en på tentamen. uansett bure du øve minst 3-4 dager i forveien av en slik prøve...... eksempler i regelboka er på en måte fallskjermen som redder deg i nød Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Eneste du kan gjøre nå er vel å legge deg, få deg en god natt søvn og satse på det beste imorgen. Øve til mattetentanem kvelden før er rimelig håpløst, hvertfall hvis du ikke kan noe fra før. Du har lagt opp til dette selv, å da må du tåle konsekvensene av det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Du får prøve å slutte å sove i timen. Dessuten har forumet en egen skolekategori... 6110427[/snapback] Dette kunne jo vært et spørsmål om hvilken som helst prøve, trengte ikke ha noe med skolen å gjøre. Derfor passer den vel her. hadde en fin lærer i 9 klasse som lærte oss hvordan vi hacket oss inn på den siden der hele tentamen ligger.. du kan jo alltids prøve på no sånt;P 6110448[/snapback] Kunne fått noen som tok den tidligere til å ta vare på oppgavearker, men er litt seint nå. Eneste du kan gjøre nå er vel å legge deg, få deg en god natt søvn og satse på det beste imorgen. Øve til mattetentanem kvelden før er rimelig håpløst, hvertfall hvis du ikke kan noe fra før. Du har lagt opp til dette selv, å da må du tåle konsekvensene av det. 6110496[/snapback] Hehe. Ja desverre. Kan jo litt, men ikke nok. Sliter med ligninger med 2 ukjente osv. @dere andre: Skal skrive av alle eksemplene i regelboka nå Takk for tipset. Endret 15. mai 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Kjenner til akkurat slik du har det Bare ta med deg regelboka i morra, og sats på det beste Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Kjenner til akkurat slik du har det Bare ta med deg regelboka i morra, og sats på det beste 6110511[/snapback] Gausdal er fy-fy Har dere på IKT samme mattelærer som 1MK? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Deretter leser du kontrolloppgavene, prøver å gjøre dem, for å så lese fasiten til dem. Der står det hvordan man regner dem ut. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Kjenner til akkurat slik du har det Bare ta med deg regelboka i morra, og sats på det beste 6110511[/snapback] Gausdal er fy-fy Har dere på IKT samme mattelærer som 1MK? 6110525[/snapback] IKT har ikke matte vi er VK1 Men hadde elektromatte i fjord... det var hardt det... Endret 15. mai 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Som sagt før. Skriv en god regelbok Lenke til kommentar
EDB Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Som sagt før. Skriv en god regelbok 6110602[/snapback] Skriver man regelbok på videregående da? Er vel bare å kjøpe formelhefte. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Som sagt før. Skriv en god regelbok 6110602[/snapback] Skriver man regelbok på videregående da? Er vel bare å kjøpe formelhefte. 6110684[/snapback] Kunne skrive bak i formelheftet når jeg gikk på VGS (I fjor). Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Er jo bare gamle folk som blir satt som vakter å da så kanskje du har flaks at ho er nesten døv, så u kan få hjelp av sidemannen Lenke til kommentar
deleder Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 3-timers tentamen? Trodde heldags var vanlig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Er jo bare gamle folk som blir satt som vakter å da så kanskje du har flaks at ho er nesten døv, så u kan få hjelp av sidemannen 6110701[/snapback] Vi er tre stykker som skal ta den siden vi var borte når de andre tok den, og mistenker at vår kjære systemansvarlig (lars-duvethvem) skal sitte vakt Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Er jo bare gamle folk som blir satt som vakter å da så kanskje du har flaks at ho er nesten døv, så u kan få hjelp av sidemannen 6110701[/snapback] Vi er tre stykker som skal ta den siden vi var borte når de andre tok den, og mistenker at vår kjære systemansvarlig (lars-duvethvem) skal sitte vakt 6110757[/snapback] oi... skulle du egentlig ha hatt den i dag? isåfall så de jeg så ivertfall noe forjævlig vanskelige ut Endret 15. mai 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Er jo bare gamle folk som blir satt som vakter å da så kanskje du har flaks at ho er nesten døv, så u kan få hjelp av sidemannen 6110701[/snapback] Vi er tre stykker som skal ta den siden vi var borte når de andre tok den, og mistenker at vår kjære systemansvarlig (lars-duvethvem) skal sitte vakt 6110757[/snapback] oi... skulle du egentlig ha hatt den i dag? isåfall så de jeg så ivertfall noe forjævlig vanskelige ut 6110795[/snapback] Nei, tirsdag i forrige uke. Dette høres ikke bra ut. Endret 15. mai 2006 av Gyn3r Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Du skulle satrtet for 8 mnd siden med å pugge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå