Wixe Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg kjører et MP system, og har dermed relativt lite plass til overs rundt CPU-socketene. Har vurdert diverse vannkjølings-systemer men kommet frem til at ingen passer for meg. Begir meg derfor ut for å få fatt på kobber og annet materiell... Tar gjerne imot tips om hvor jeg kan finne slike ting til en fornuftig pris :wink: Kjøling skal bestå av 2xCPU (FCPGA/SOCKET A), POV GF4TI4200XP (GPU og Ram), samt chipset. Kommer til å benytte ferdig radiatore og pumpe, da utvalget her er ganske stort... MSI694D-ProAIR 2xPentium III 1ghz coppermine 133fsb 2x256MB TwinMos PC133 CL222 POV GF4TI4200XP Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 sjefen min på jobben har 2 x maze 1c på sitt dual system. hvorfor passer ikke det på ditt? Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg fikk tak i kobber på det lokale elverket... Bare stikk innom å spør om de har noen biter av kobberskinne eller.no Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Søk på ordene "kopper vannblokk" , se min tråd under også Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Skraphandlere har ofte kobber til en overkommelig pris.. Selv kjøpte jeg en liten halvmeter 80X10 mm kobberskinne hos Hartveit (i Bergen) for 40 penger. Det er jo gitt vekk.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Er kobber det beste materialet da? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 03:48, skrev SnowDOG_:Er kobber det beste materialet da? Bortsett fra sølv, så ja... Hvis du søker på forumet her så ser du at det er diskutert før, og den saklige og kunnskapsrike Hondaen kune fremlegge bevis på at kobber er billigste metallet med best kjøleevne.. sølv leder jo litt bedre, og samme med gull, men det koster jo en bil å bygge vannkjøling og liksom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå